Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه فلسطین و مقاومت و بزرگداشت آیت‌الله تسخیری دو محور مهم در سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است، گفت: ۴ جلسه حضوری و جلسه افتتاحیه با حضور رئیس‌جمهور و رئیس قوه مقننه برگزار خواهد شد. ۴ جلسه هم وبیناری خواهد بود. ۲۳۰ مهمان حضوری با ۵۲ مهمان خارجی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۱۴ سخنرانی نیز خواهیم داشت. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمید شهریاری در نشست خبری سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و منازعه در جهان اسلام» گفت: امروز درحالی این کنفرانس برگزار می‌شود که امت اسلامی شاهد مصیبت‌های گسترده‌ای هستند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: برای مقابله با این مصائب همه علمای جهان اسلام وظایفی دارند؛ از جمله مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز مسئله جنگ و صلح عادلانه را محور این نشست قرار داده است.

وی با بیان اینکه فلسطین و مقاومت و بزرگداشت آیت‌الله تسخیری دو محور مهم در سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است گفت: با تشکیل ۷ کارگروه برنامه‌های اجرایی را عملیاتی کردیم و به صورت وبیناری و حضوری برگزار خواهد شد که از سایت مجمع پخش می‌شود.

شهریاری افزود: ۴ جلسه حضوری و جلسه افتتاحیه با حضور رئیس‌جمهور و رئیس قوه مقننه برگزار خواهد شد. ۴ جلسه هم وبیناری خواهد بود. ۲۳۰ مهمان حضوری با ۵۲ مهمان خارجی خواهد بود. ۵۱۴ سخنرانی نیز خواهیم داشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: امروز جهان دچار آسیب‌های گسترده‌ای از سوی آمریکا و جنگ‌های زیادی در سوریه، عراق، پاکستان، هندوستان و ... هستیم. به همه دست‌اندرکاران کشور‌های اسلامی توصیه می‌کنیم نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از جنگ و خشونت انجام دهند.

وی گفت: رفتار کودک‌کش رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم. امروز شاهد اخراج فلسطینی‌های مظلوم از خانه خود هستیم. همه دولت‌مردان اسلامی باید رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.   بیشتر بخوانید: رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی


تکمیل می‌شود

برچسب ها: وحدت اسلامی جهان اسلام مجمع تقریب مذاهب اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وحدت اسلامی جهان اسلام مجمع تقریب مذاهب اسلامی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ۴ جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست مشترک با رئیس انجمن نانوفناوری ایران در محل این دانشگاه گفت: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

او افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار مطلوب بوده است.

 سپس رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در تاریخ‌های دهم و یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

مالک نادری اعلام کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده