Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید نیکفرجام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ورزش نابینایان خراسان رضوی فقط در هشت شهرستان فعال است و در صورتی که اعتبارات کافی به هیات داده شود به طور قطع با کمکهای استان، ورزش نابینایان در شهرستانها نیز رونق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نیازهای خاص نابینایان موجب می شود که به تجهیزات و اماکن ورزشی خاصی نیاز داشته باشند و هرچند تا حد توان فدراسیون به هیات استان کمک هایی می کند اما امیدواریم در دوره مدیریتی جدید در ورزش و جوانان استان، به تامین زیرساختهای ورزش نابینایان توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی گفت: خوابگاه ویژه ورزشکاران نابینا توسط هیات در حال ساخت است که برای تکمیل آن نیازمند حامی یا همان اسپانسر هستیم و در صورت تکمیل این خوابگاه، زمینه برای برگزاری مسابقات و میزبانی رقابتهای ملی نابینایان در مشهد فراهم خواهد شد.

نیکفرجام افزود: در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار زن و مرد نابینا در خراسان رضوی به صورت ساماندهی شده در هشت رشته ورزشی گلبال، شنا، جودو، دو و میدانی، فوتبال  پنج نفره، شطرنج، دوچرخه سواری و پاورلیفتینگ فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان، خراسان رضوی پارسال در جایگاه سوم کشور در ورزش نابینایان قرار گرفت.

۲۳ مهرماه روز جهانی عصای سفید و ۲۴ مهرماه نیز به عنوان روز جهانی پارالمپیک نامگذاری شده است.

برچسب‌ها روز عصای سفید مشهد فدراسیون نابینایان جودو نابینایان شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عصای سفید مشهد فدراسیون نابینایان روز عصای سفید مشهد فدراسیون نابینایان جودو نابینایان شنا ورزش نابینایان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند