Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف الهلال می رود.

در همین رابطه سعود الصرامی کارشناس فوتبال عربستان در یک مصاحبه تلویزیونی به پیش بینی نتیجه این بازی حساس پرداخت و اظهارات عجیبی انجام داد. وی اظهار داشت: اگر الهلال بتواند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و پریرا مثل همیشه بدرخشد، الهلال با نتیجه ۵ بر صفر پرسپولیس را شکست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی النصر عربستان با الوحده امارات نیز گفت: النصر کار سختی مقابل الوحده ندارد. این رقابت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع النصر به پایان می رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-1 برابر العین پیروز شد، اما با توجه به شکست در بازی رفت با نتیجه 2-4، در مجموع دو بازی با نتیجه 4-5 باخت و از مسابقات حذف شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که کمتر کسی تصور می‌کرد تیم پرمهره عربستانی برابر العین شکست بخورد‌ و از صعود به فینال بازبماند. با این حال دلایل زیادی وجود دارد که منجر به خروج الهلال از مسابقات قهرمانی آسیا شد که وب‌سایت عربی العین به بررسی این دلایل پرداخته است.

* مصدومان الهلال
ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، پس از حذف از آسیا عصبانیت شدید خود را از مصدومیت‌های بازیکنان این تیم ابراز کرد. او تاکید کرد که غیبت نیمار از ابتدای فصل و مصدومیت الکساندر میتروویچ در این مقطع حساس، خلأ بزرگی در الهلال بر جای گذاشته است. الهلال پس از مصدومیت میتروویچ، به دلیل نمایش‌های پرنوسان صالح الشهری و عبدالله الحمدان و عملکرد ضعیف مالکوم به شدت آسیب دید.

* سبک بازی ژرژ ژسوس
پس از حذف ناامیدکننده الهلال، ژسوس به دلیل روش بازی تیمش در بازی رفت برابر العین در امارات مورد انتقاد شدید قرار گرفت. برنامه ژسوس در این بازی منجر به دریافت 4 گل، از جمله 3 گل در نیمه اول، شد و مسیر را برای صعود العین و حذف الهلال از مسابقات هموار کرد. الهلال در این بازی مرتکب اشتباهات مکرر در خط دفاع شد؛ این اتفاق در نتیجه پیشروی‌های بیش از حد برای حمایت از مهاجمان و ایجاد فضاهای خالی بین مدافعان میانی و پشت مدافعان اتفاق افتاد.

* هدر دادن فرصت‌ها
الهلال موقعیت‌های آسان زیادی را به خصوص در بازی برگشت هدر داد که همین کافی بود تا العین با خیالی آسوده بلیت صعود را به دست آورد. میشل دلگادو در مجموع 3 موقعیت از دست داد و علاوه بر آن سایر بازیکنان هم تمرکز کافی را مقابل دروازه حریف نداشتند.

* سطح پایین بازیکنان داخلی 
الهلال به وضوح از سطح پایین بازیکنان داخلی در مقایسه با ستاره‌های خارجی رنج می‌برد. محمد کنو و سلمان الفرج در دو تیم الهلال و تیم ملی عربستان در سطح بسیار پایینی ظاهر شدند که این امر در نتیجه پایین بودن میزان مشارکت آنها در فصل جاری رخ داده است. به همین ترتیب، سعود عبدالحمید، علی البلیهی و یاسر الشهرانی هم نتوانستند نمایش قابل توجهی ارائه دهند.

* سورپرایز العین
العین با سبک هجومی خود همه را غافلگیر کرد تا با وجود تفاوت در توانایی‌های فنی بین دو تیم، با شایستگی به فینال صعود کند. این تیم با وجود غیبت لابا کودجو که یکی از مهم‌ترین سلاح‌هایش بود، موفق شد به فینال راه پیدا کند. البته توانایی سفیان رحیمی مراکشی، نقش پررنگی در موفقیت تیم هرنان کرسپو داشت. رحیمی در بازی رفت هت‌تریک کرد و در بازی برگشت توانست به شدت خط دفاع حریف را آزار بدهد.

با الهلال با در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، العین به عنوان نماینده غرب به بازی نهایی صعود کرد و در منطقه شرق نیز یوکوهاما مارینوس راهی فینال شد.

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند