Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۸ میلیون پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی میان نیازمندان در ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: در طرح احسان حسینی نیز بیش از ۲۶۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه چهارمین مرحله از پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه در ماه محرم و صفر 1400 با مشارکت مردم، خیّران، گروه‌های جهادی، بسیج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد، گفت: در این پویش بالغ بر 8 میلیون و 102 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: برای طبخ این میزان غذای گرم در مجموع بالغ بر 242 میلیارد و 740 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری و هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با اشاره به فعالیت 247 آشپزخانه طرح اطعام حسینی گفت: فعالیت این مراکز به طور کامل مردمی و زیر نظر مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی بود و 16034 نیروی داوطلب در تهیه و توزیع غذای گرم در آشپزخانه‌ها فعالیت کردند.

وی با اشاره به توزیع 265 هزار و 270 بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی بیان کرد: در مجموع بالغ بر 62 میلیارد و 644 میلیون تومان از سوی خیّران و مراکز نیکوکاری برای تامین این بسته‌های معیشتی هزینه شد.

پرپنچی تأکید کرد: در مجموع پویش‌های اطعام حسینی و احسان حسینی بالغ بر 324 میلیارد و 815 میلیون تومان کمک مردمی نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و به صورت غذای گرم، بسته‌های معیشتی و بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اطعام حسینی احسان حسینی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه