Web Analytics Made Easy - Statcounter

  حسن رنگرز روز شنبه در آستانه سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران در گفت و گو با ایرنا افزود: کشتی گیران مازندرانی باوجود افتخار آفرینی در میادین جهان و المپیک با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند که لازم است مسئولان امر نگاه ویژه برای رفع این مشکل داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: کشتی گیران مدال آور مازندرانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ با مشکل اشتغال و خدمت سربازی مواجه هستند که لازم است با توجه به افتخار آفرینی بی‌سابقه این دلاورمردان ، در چارچوب قانون دغدغه های این عزیزان از سوی وزارت و ورزش و جوانان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه، این اداره کل با تمام توان در کنار ورزشکاران مدال آور این استان است، گفت : در سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به مازندران دغدغه این قهرمانان به مسئولان امر یادآوری خواهد شد.

رنگرز تصریح کرد: باید جوایزی که برای ورزشکاران مدال آور جهانی و المپیک در نظر گرفته می شود در شان‌شان باشد و در آیین تجلیل از قهرمانان مازندرانی کشتی آزاد و فرنگی که در مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ خوش درخشیدند تلاش می شود با همراهی خیّران ورزشی و فعال اقتصادی استان، جوایز ارزنده ای به این دلاورمردان اهدا شود.

وی ادامه داد: طرح‌های نیمه تمام ورزشی قابل توجهی در استان مازندران وجود دارد که تکمیل آن عزم جدی وزارت ورزش و جوانان با تخصیص اعتبارت ملی را می طلبد.

رنگرز از ورزشگاه کشتی نیمه تمام پنج هزار نفری جویبار، استادیوم در حال ساخت فوتبال شهید چمران آمل، استادیوم در دست ساخت شهر بابل، استادیوم متقی ساری، ساخت سکو، برج نوری و وی آی پی ورزشگاه شهید علیزاده به عنوان بخشی از طرح های ورزشی نیمه تمام استان نام برد و تاکید کرد که اختصاص بودجه لازم برای تکمیل این طرح ها ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : اگر سرانه ورزشی در استان افزایش یابد به طور حتم خیز بزرگی در قهرمان پروری و مدال آوری ورزشکاران مازندران در میادین جهانی و المپیک را شاهد خواهیم بود.

رنگرز افزود: وزارت ورزش و جوانان باید به هیات های ورزشی در مازندران فراستانی نگاه کند و فدراسیون ها باید به هیات های مستقر در استان توجه ویژه داشته باشند و اعتبار خوبی را در اختیار آنان قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسلو نروژ از ۱۰ کشتی گیر اعزامی، هشت کشتی گیر مازندرانی بودند و از این تعداد هفت قهرمان، موفق به کسب مدال شدند و نیاز است که اعتبارات هیات کشتی مازندران برای ادامه افتخارآفرینی ها افزایش یابد و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه به کشتی مازندران داشته باشد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه ۲۴ مهر ماه به منظور تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران مازندرانی کشتی آزاد و فرنگی جهان به مازندران سفر می‌ کند.

برچسب‌ها مازندران وزارت ورزش و جوانان حسن یزدانی حسن رنگرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران وزارت ورزش و جوانان حسن یزدانی مازندران وزارت ورزش و جوانان حسن یزدانی حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی زارع شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری میزبانی انتخاب برترین‌های کشتی نونهالان استان برای قهرمان کشوری در شهرستان که با حضور علی حاجی نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: ۲۴ فروردین ماه بردسکن میزبان ۲۵۰ نفر ورزشکار نونهال کشتی از شهرستان‌های مختلف استان است که می‌طلبد به جهت میزبانی خوب همه ادارات همکاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: برترین‌های کشتی در این دوره برای مرحله کشوری در اوزان مختلف انتخاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: این رقابت‌های در یک روز و همزمان در روی سه تشک کشتی در محل سالن کوثر شهرستان برگزار می‌شود.

میزبانی خوب در رقابت‌های کشتی

همچنین حاجی نژاد، معاون فرماندار بردسکن گفت: از آنجا که بردسکن میزبان این دوره مسابقه کشتی نونهالان استان است باید همه همکاری کنند تا میزبان خوبی برای هم استانی‌ها و ورزشکاران رشته کشتی باشیم.

گفتنی است؛ در جلسه تاکید شد، هریک از ادارات همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد ورزشی به عمل آورند.

کد خبر 6063921

دیگر خبرها

  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان
  • ۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم