Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در مراسم تقدیر از برگزیدگان ملی و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: اعضای مراکز شماره یک، دو و کتابخانه پستی کانون مهاباد همواره با تلاش بی دریغ مربیان خلاق و البته با حمایت‌های مسئولان شهرستانی موفق شدند در مسابقه‌های جهانی مختلفی از جمله ژاپن و بلغارستان جوایز متعددی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۴ نفر از ۶ برگزیده استانی راه یافته به مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون که روز شنبه ۲۴ مهر برگزار می‌شود از شهر مهاباد هستند و این امر نشانگر وجود استعداد‌های هنری بسیاری در این شهرستان است.

زاهدی تصریح کرد: ما بزرگ‌تر‌ها اگر می‌خواهیم کودکان شاد و با استعدادی داشته باشیم باید نیاز‌های کودکان را در کنار حقوقشان بشناسیم و برای مرتفع ساختن این نیاز‌ها برنامه‌ریزی کنیم، زیرا بدون برنامه‌ریزی، امکان بروز استعداد‌های کودکان وجود نخواهد داشت.

فرماندار مهاباد نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک هفته ملی کودک، شعار هفته ملی کودک امسال با عنوان "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" را تداعی‌گر اهمیت فراوان دوران کودکی عنوان کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انسان‌های توانمندی را به جامعه تحویل می‌دهد و از جمله مهارت‌هایی که کودکان در کانون فرا می‌گیرند مهارت ارتباط‌گیری است.

عارف خدرلو، پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه‌زهرا (س) را الگو‌هایی ناب برای جوامع بشری دانست و افزود: ما باید فرهنگ غنی اسلامی را به نسل‌های آینده انتقال دهیم، کودکان و نوجوانان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و با تأسی از شخصیت سردار سلیمانی شهیدان را الگوی عملی و رفتاری خود قرار دهند.

پس از اجرای سرود توسط اعضای کانون، قصه گویی، پخش کلیپ و قرائت پیمان نامه جقوق کودک، تقدیر از برگزیدگان ملی و بین المللی مراکز کانون مهاباد پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند