Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:33:17 GMT

خسارت زلزله به ۱۳۰ روستای اندیکا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۶۵۴

خسارت زلزله به ۱۳۰ روستای اندیکا

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: به طور کلی ۱۳۰ روستا در اندیکا تحت تاثیر خسارات ناشی از زلزله‌های اخیر قرار گرفتند و مجموعا ۹۸۰ منزل مسکونی تخریب شده و نیاز به بازسازی کلی و یک هزار و ۹۵۰ منزل دیگر نیازمند تعمیر اساسی هستند.

او با بیان اینکه ۹۰۰ جایگاه دام نیز دچار خسارات و تخریب شدند که مقرر شد در روز‌های آینده برای این موضوع نیز تصمیم‌گیری شود، افزود: تصمیم‌گیری در رابطه با مشکلات زلزله‌زدگان در دو دو بازه کوتاه و بلند مدت انجام میشود که در بازه بلند مدت بر اساس تصمیم هیات دولت طرح مسکن مهر زلزله‌زدگان دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبیات بیان داشت: در کوتاه مدت نیز در تلاشیم مشکل مسکن روستائیان بصورت اضطراری مرتفع شود و امداد رسانی به زلزله‌زدگان با کمک سپاه، گروه‌های جهادی و هلال احمر ادامه دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین لرزه مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)

عصر ایران- لکسس جی اکس نماینده رویکرد جسورانه این برند در معرفی یک شاسی بلند است زیرا از منظر طراحی ظاهری تفاوت های عمیقی با محصولات قبلی خود دارد. معرفی لکسس جی اکس را می توانید اینجا در گروه خودرو عصر ایران ببینید. 

از موارد مشابه بین شاسی بلند لکسس و سگی که در این ویدیو در حال دویدن است باید به سامانه تمام چرخ فعال دائم در خودرو و پاهای سگ، سیستم صوتی حرفه ای در خودرو و صدایی که بر اثر فعالیت و تنفس از دهن سگ قابل شنیدن است، دوربین های محیطی هوشمند در خودرو و چشم های تیزبین سگ و...  اشاره کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عجیب ترین شاسی بلند لکسس وارد بازار می شود! (+عکس)

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • قدرت وحشتناک خشم یک فیل را ببینید
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • (ویدئو) موتورسوار از زیر شاسی‌بلند زنده بیرون آمد
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • خبر‌های کوتاه استان چهارمحال و بختیاری
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد