Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مراسم امروز شنبه در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و در جوار مرقد پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: در مراسم شهدا صحبت کردن لیاقت می‌خواهد. ۲ سال پیش دنبال کردیم که شهید گمنام را در خانه کشتی داشته باشیم که البته یکسری مخالف بود و می‌گفتند ورزشگاه آزادی چندین سال فعال است و مسابقات فوتبال برگزار می‌شود و حتی پشت خانه کشتی هم سالن کنسرت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک بزرگی به من گفت شهید بزرگوار خودش تصمیم گرفته به اینجا بیاید. بازسازی خانه‌های کشتی و نامگذاری خانه‌های کشتی به نام شهیدان هادی و شهید مصطفی صدرزاده صدقه سری همین شهید گمنام است و اصلا نمی‌دانیم نداری یعنی چه و مشکلات خودش حل می‌شود. در حال حاضر بهترین کمپ کشتی دنیا را داریم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: از معجزات این شهید گمنام طی همین ۲ سال باید یک کتاب هزار صفحه‌ای نوشت. در گذشته به گونه‌ای دیگر بود و الان به گونه دیگر است. اتفاقی که برای کشتی افتاده دعای شهدا بوده. در چند روز گذشته کربلا بودم که «محمدرضا گرایی» تماس گرفت و تصمیمش را اعلام کرد. امیدوارم این فرهنگ در ورزش خوب جا بیفتد و نهادینه شود. ۵۰ تا ۶۰ شهید کشتی‌گیر داریم و تصاویر آنها را نصب کردیم که ورزشکاران ما آن‌ها را ببینند که چه کار بزرگی کردند. به گرایی تبریک می‌گویم که خدا دوستش دارد. ملی‌پوشان کشتی ما در پیکارهای جهانی با افتخار پرچم کشورمان را برداشتند و دور زدند و باید به کشور و شهدا افتخار کنند.

محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای المپیک و جهان نیز گفت: پیش از حضور در رقابت‌های جهانی نروژ با خدای خود عهد بستم که در صورت کسب مدال طلا در این مسابقات مدال خود را به شهید گمنام کمپ تیم‌های ملی اهدا کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این ۲ سال که تمرین می‌کردیم و این شهید ۱۹ ساله گمنام را به خانه کشتی آوردند، طی این ۲ سال با این شهید زندگی می‌کردیم. او با خدا معامله کرد و جانش را برای این کشور داد. شبی که داشتم می رفتم نروژ قول و قراری گذاشتم که اگر طلا گرفتم، آن را اهدا کنم.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان یادآور شد: همانطور که رییس فدراسیون گفت، این شهید گمنام معجزه می‌کند و من معجزه او را در مبارزه نیمه نهایی پیکارهای جهانی نروژ دیدم. در حالی که ۱۲ ثانیه مانده به پایان کشتی، از کشتی‌گیر گرجستانی عقب افتاده بودم، کسب پیروزی در آن بازی همانند یک معجزه بود و بعد از پیروزی یاد قول و قرارم با شهید گمنام افتادم.

برچسب‌ها کربلا فدراسیون کشتی محمدرضا گرایی شهید گمنام علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا فدراسیون کشتی محمدرضا گرایی کربلا فدراسیون کشتی محمدرضا گرایی شهید گمنام علیرضا دبیر شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

پری سیما علیزاده موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، کسب مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.

از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان است.

بیشتر بخوانید

مدال نقره بر گردن کارآموز مکانیک خودرو خراسان جنوبی

پری سیما علیزاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر برای اختراع‌های بعدی دارم که انشاءالله به نتیجه مطلوب برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود