Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:04:31 GMT

◄ سطح رفاه شهروندان قزوین ارتقا می یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۷۰۲

◄ سطح رفاه شهروندان قزوین ارتقا می یابد

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی| ولی چگینی رییس کمیسیون مالی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: سرمایه گذاری در هر منطقه‌ای باعث رونق تولید، افزایش اشتغال و بالطبع افزایش سطح رفاه و زندگی مردم می شود، بنابراین ضرورت دارد تا هر چه سریع تر حوزه سرمایه گذاری در شهرداری قزوین فعال تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، وی افزود: متاسفانه در سالهای گذشته  توجهی به موضوعات مربوط به جذب سرمایه گذار نشده است و شهر و شهروندان قزوینی از این امر متضرر شده اند.

چگینی با بیان اینکه با فعال کردن حوزه سرمایه گذاری به رونق و پیشرفت و آبادانی کهن شهر قزوین کمک  می شود،خاطر نسان کرد : از آنجائیکه سرمایه گذاری در هر شهر و منطقه ای تبعات مثبت زیادی از جمله اشتغال، افزایش درآمد و کیفیت زندگی  را دارد، بنابراین از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است.

این عضو شورا تصریح کرد: با توجه به اینکه برای سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری سرپرست جدید مشخص شده، باید هرچه زودتر این حوزه فعال شده تا شهروندان شاهد حضور سرمایه گذاران بزرگ داخلی و خارجی در شهر باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک به همت مدیریت شهری بتوانیم خبرهای خوبی را در راستای جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری  به شهروندان  ارایه کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری قزوین شورای اسلامی شهر قزوین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌اله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در مراسم تکریم و معارفه شهردار آبیک، اظهار کرد: می‌توان گفت شهر آبیک دروازه ورودی استان قزوین است، با توجه به اهمیت دروازه ورودی هر استان، لازم است مدیریت شهری، معماری، شهرسازی و آبادانی شهر آبیک به گونه ای مدیریت شود که زیبنده استان با فرهنگ قزوین باشد.

وی با اشاره به متن حکم استاندار در انتصاب شهردار جدید افزود: تا زمانی که شهردار بر مدار قانون حرکت کند مورد حمایت مجموعه مدیران ارشد شهرستان و استان قرار می‎‌گیرد، به نیابت از اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام می‌کنم در راستای تامین منافع شهر و شهروندان، در کنار شهردار خواهیم بود.

در این مراسم محسن اسماعیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: جایگزینی تفکر مدیریتی بر عمرانی در حوزه مدیریت شهری ضروری است و همه باید به این سمت حرکت کنیم.

اسماعیلی افزود: مدیریت شهری آبیک با مسائل مختلفی روبه‌رو است اما حل مسائل زیست محیطی، ساماندهی ساخت‎وسازهای غیرمجاز، ایجاد تعامل سازنده با راه و شهرسازی استان، ارتقا درجه شهرداری، بازنگری طرح جامع، هوشمندسازی شهری، تمرکز بر توسعه متوازن، برنامه محوری و درآمدزایی توسط مدیریت شهری از اولویت‌های ویژه‌ای است که باید مورد توجه مدیریت شهری آبیک قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات شریعت پناه سرپرست شهرداری آبیک تقدیر و سعید وزیری نژاد به عنوان شهردار آبیک معارفه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897895

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد