Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار قضایی ایرنا، حجت الاسلام‌ والمسلمین هادی صادقی در مراسم اعطای پروانه و لوح تقدیر به نفرات برتر نخستین دوره میانجیگری افزود: هزار نفر در سراسر کشور متقاضی دریافت پروانه میانجیگری بودند که بعد از گذراندن آموزش‌ها و آزمون‌ها تعداد ۵٠٠ نفر موفق به دریافت پروانه شدند.
 
وی ادامه داد: آموزش‌ها و آزمون های استاندارد برای متقاضیان این حوزه برگزار شد که هدف از این  آموزش‌ها و آزمون‌ها این است که افراد مهارت و دانش لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادقی با بیان اینکه هم به افراد و هم موسسات پروانه میانجیگری داده شود، گفت: موسسه میانجیگری شرایط خاصی دارد که پس از احراز شرایط می‌توان با اخذ پروانه موسسه فعالیت کنند.  

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور افزود: اگر هفت میانجیگر بتوانند با یکدیگر همکاری کنند  می توانند پروانه موسسه میانجیگری دریافت کنند و در این شرایط با مشارکت افراد میانجیگر اقدامات بهتر و منسجم تر در حوزه میانجیگری انجام خواهد شد.

صادقی گفت: به زودی تعرفه های عرصه میانجیگری و داوری به تصویب رییس قوه قضاییه می‌رسد و علت تاخیر در فعالیت این حوزه به دلیل مصوب نبودن تعرفه ها بود که به زودی اعلام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد حوزه میانجیگری پررونق و اثر بخش باشد و شرط این اثربخشی را ارجاع پرونده‌های دارای قابلیت حل و فصل و گذشت از سوی دادگستری ها به ویژه دادسرا ها به میانجیگران اعلام کرد.

رتبه‌بندی شوراهای حل اختلاف با ٢٣٩ شاخص
صادقی با اشاره به اینکه همه کشور باید در عرصه داوری در امور حقوقی و میانجیگری در امور کیفری فعال باشند، گفت: در سال جاری شوراهای حل اختلاف با ٢٣٩ شاخص رتبه‌بندی شدند که بخشی از شاخص‌ها مربوط به حوزه میانجیگری و داوری است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از سال ٩٨ شوراها با سه شاخص رتبه‌بندی می‌شد و در سال ٩٩ شوراهای حل اختلاف با ٢٣ شاخص و رتبه بندی شدند.

در این مراسم، از کسانی است که رتبه‌های برتر را در آزمون میانجیگری بدست آوردند، تقدیر شد که دو نفر از میانجیگران از استان زنجان، یک نفر از استان اصفهان و یک نفر از استان مازندران بودند.

۱۳۵۲

برچسب‌ها شکایت شورای حل اختلاف قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت شورای حل اختلاف قوه قضاییه شکایت شورای حل اختلاف قوه قضاییه حل اختلاف رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۳ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896974

دیگر خبرها

  • هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین
  • کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • امروز هوای تهران پاک است