Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسینی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه کوثر به سن ۱۰ سالگی خود رسیده است لذا مراسمی با همین عنوان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد ادامه داد: معرفی خدمات دانشگاه به مردم، معرفی چشم‌انداز ده ساله دانشگاه و تشریح ظرفیت‌های این مجموعه از اهداف این مراسم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین مرکز نوآوری بانوان با هدف تبدیل ایده به ثروت توسط دانشگاه کوثر راه اندازی شده و فعالیت دارد اما هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است.

حسینی از برگزاری دومین جشنواره سراسری پروین اعتصامی توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: اسفند ماه این جشنواره با موضوع فرهنگی، هنری، صنایع دستی و اجتماعی اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد تصریح کرد: همایش ملی ایران شناسی و میراث نوشتاری زبان عربی نیز توسط این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: نخستین همایش ملی مشاهیر و مفاخر خراسان شمالی با کمک اداره کل ارشاد استان برگزار خواهد شد.

حسینی از ظرفیت جذب ۷۰۰ دانشجو طی سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۵۵۰ نفر در دانشگاه ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌کنیم که ظرفیت تکمیل شود و این مسئله نشان از استقبال خانواده‌ها به این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه کوثر همچنین از اخذ مجوز فصل نامه مجله نظریه پردازی در زبان عربی و انعقاد تفاهم نامه با ۲ دانشگاه افغانستان خبر داد.

وی در خصوص پروژه ساختمان دانشگاه کوثر نیز افزود: ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع فضا به بهره برداری رسیده و امیدواریم طی سال جاری باقی محیط تکمیل شود اما این مسئله نیازمند کمک دستگاه‌های خدمت رسان است تا امکانات به این مجموعه برسد.

حسینی در انتها گفت: طبق رتبه بندی علمی دانشگاه‌ها، سال گذشته رتبه چهل و دوم دانشگاه‌ها را در اختیار داریم که بخشی از افت رتبه به علت زیرساخت‌های ضعیف دانشگاه است.

کد خبر 5328620

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه کوثر بجنورد علیرضا حسینی جشنواره پروین اعتصامی بجنورد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی شیوع کرونا ایلام یادروز حافظ دانشگاه کوثر بجنورد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کرد که کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳، در تمام مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی سیزدهم اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیئت رئیسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از نوزدهم تا بیست و هشتم اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و تمام کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

کد خبر 739858

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • توضیحات مداح قمی پس از حمله عجیب به علی پروین و حسن روشن
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود