Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تا فردا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور تا روز گذشته ۲۳ مهر برای پذیرش غیر حضوری فرصت داشتند همچنین این دانشجویان تا فردا ۲۵ مهر ۱۴۰۰ برای ثبت نام و انتخاب واحد فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام نور ثبت نام دانشگاه کارشناسی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،با توجه به درخواست دانش‌آموزان و اولیاء آنان، مهلت ثبت نام در مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی که قبلاً تا ۲۸ فروردین معین شده بود، سه روز دیگر تمدید شد و تا روز ۳۱ فروردین دانش‌آموزان مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند. همچنین روز‌های ۲۹ تا ۳۱ فروردین، امکان ویرایش ثبت نام برای کسانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند وجود خواهد داشت.
گفتنی است اختلال ایجاد شده در درگاه پرداخت ثبت نام کاربران را با مشکل مواجه کرده بود، برطرف شده و متقاضیان می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از پایان مهات ثبت نام دانش آموزانی که ثبت نام خود را قطعی نکرده و وجه را پرداخت ننموده‌اند، از سامانه ثبت نام حذف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی