Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تفکرات تاکتیکی تیم ملی ایران باید تغییر کند و نتایج خوب شاگردان اسکوچیچ، به توانایی‌های آنها برمی‌گردد. - اخبار ورزشی -

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: در دیداری که از رقیب عقب افتادیم، بازی را برگرداندیم و این اتفاق خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نحوه بازی ایران، به‌ویژه در نیمه اول راضی‌کننده نبود و بازیکنان کره جنوبی بهتر از ما به یکدیگر پاس می‌دادند. کره‌ای‌ها در حفظ توپ، بازیسازی و کارهای تیمی بهتر از ایران کار می‌کردند.

وی با تمجید از ملی‌پوشان کشورمان تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی نفرات قدرتمندی هستند و از این بابت نسبت به سایر تیم‌ها برتری داریم، اما آنها در حد تیم ملی بازی نمی‌کنند. این موضوع می‌تواند به هماهنگی بازیکنان یا تفکرات کادر فنی برمی‌گردد و به نظرم تیم ما می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها باشد. مقابل امارات و کره جنوبی، نسبت به داشته‌های خود عملکرد خوبی نداشتیم و به نظرم حالا روی خلاقیت و توانایی‌های بازیکنان خود نتیجه می‌گیریم، اما در گروهی کار زیادی داریم.

پاشازاده: اسکوچیچ آشپزی است که غذا را خوب بار می‌گذارد، اما نمک ندارد!

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد مشکل دفاعی تیم ملی و تعویض‌های اسکوچیچ بیان کرد: مسئله دفاعی به هماهنگی بازیکنان بستگی دارد و تمرینات تیم ملی باید به گونه‌ای باشد که بازیکنان با یکدیگر انس بگیرند. ما در کار گروهی و تیمی مشکل داریم و بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ‌تر شود. همه کارشناسان و تماشاگرانی که خودشان کارشناس هستند، می‌دانند بازیکنانی چون ترابی، قایدی و قدوس در کار هجومی مثمرثمر هستند و کادر فنی باید از این بازیکنان استفاده می‌کرد.

مدیرروستا راجع به شرایط تیم ملی ایران در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به تسنیم گفت: ما برای رفتن صعود به جام جهانی هیچ مشکلی نداریم و به راحتی به این مسابقات صعود می‌کنیم. مشکل اساسی ما در مرحله نهایی جام جهانی خواهد بود. با توجه به پتانسیلی که تیم ملی با این نفرات بین‌المللی دارد، باید به فکر صعود به مرحله حذفی جام جهانی باشیم و باید هدف بزرگتری در نظر بگیریم. به نظرم با این سبک در جام جهانی به مشکل خواهیم خورد.

هافبک کره جنوبی: تساوی مقابل ایران ناراحت‌کننده بود

«نفرات بسیار خوبی داریم و وزن آنها نسبت به بازیکنان تیم‌های بزرگ آسیا از جمله کره جنوبی و ژاپن سنگین‌تر است.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: کار گروهی ما ایراد دارد و باید بتوانیم مشکل تاکتیکی را حل کنیم تا بازیکنان هم بتوانند رشد کنند. این موضوع در بازیکنان اروپایی ما نمایان است و اگر آنها در ایران یا کشورهای عربی بازی می‌کردند، این پیشرفت قابل توجه را نداشتند. ما در حفظ توپ، پاسکاری، انتقال دفاع به هافبک و هافبک به حمله مشکل داریم و از این بابت نگران هستم. معتقدم تفکرات تاکتیکی تیم ملی باید تغییر کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کره جنوبی تیم ملی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی تیم ملی کره جنوبی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج و به شرکت‌های خصولتی و بانک‌های نیمه خصوصی منتقل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

ده درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است پنج درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان یا نخبگان آسیا به شمار می‌رفت که این معضل رفع شد.

 

تایید واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی ای‌اف‌سی

زارعی مسوول کمیته مجوز حرفه‌ای، از مهر تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و دیگر مشکل مالکیتی، این دو تیم را تهدید نخواهد کرد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیماری ۴۰ ساله این دو باشگاه درمان شد. امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند.

زارعی افزود:  اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد. خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم!

این جمله آخر زارعی نگران کننده است چراکه گفته می‌شد این موضوع آخرین مشکل کلان و اصلی در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای دو باشگاه بوده است اما حالا حرف از سایر مشکلات است.

طی چند هفته اخیر، زمزمه‌هایی مبنی بر بدهی جاری باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا در پرونده انتقال محمد محبی مطرح شده و هنوز پنجره استقلال به دلیل همین نقل و انتقال بسته است.

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)