Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – از اواخر سال ۹۸ بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت حضور تماشاگران ایرانی روی سکوی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی رقم خورد و این ممنوعیت تاکنون در مورد ورزشگاه های سالنی و غیرمسقف در ایران ادامه دارد و هرچند به نظر می‌رسید ۲۰ مهر با حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی از سری رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی شاهد پایان این مساله باشد و پس از آن حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال را همزمان با شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با بیان اینکه بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قطعا بدون حضور تماشاگران شروع می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا در صورت بهبود اوضاع و صدور مجوز از سوی مراجع ذی‌ربط شاهد حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور باشیم، هرچند در این رابطه زمان دقیقی برای بازگشت تماشاگران مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، ‌طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰  ۲۷ مهر ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ سازمان لیگ سهیل مهدی لیگ برتر فوتبال حضور تماشاگران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که کیفیت نامطلوب چمن مصنوعی این ورزشگاه آسیب های زیادی روی پای بازیکنان ایرانی رقم زد.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) تک گل این بازی را برای ایران زد.

اگرچه هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند برد پرگل ایران تکرار شود اما همین پیروزی و کسب دهمین امتیاز نیز باعث شد صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی فروردین ماه قطعی بشود.

تیم ملی فوتبال ایراان با کسب این پیروزی با ۱۰ امتیاز در صدر گروه E دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت تا صعود زودهنگام خود به دور نهایی را قطعی کند.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی می‌تواند در دو بازی پایانی با خیال راحت‌تری از بازیکنان جوان حاضر در اردو برای باتجربه‌ شدن نسل جدید استفاده کند.

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!