Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@17:53:37 GMT

آتش سوزی واحد مسکونی در شمال تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۹۱۶۹

آتش سوزی واحد مسکونی در شمال تهران +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در کامرانیه خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۷:۱۴ دقیقه عصر دیروز یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در خیابان کامرانیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات خودرویی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان الکترونیکی بلافاصله به محل اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه ۴۰ واحدی بود که در طبقه سوم در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی رخ داده بود و آتش کاملاً شعله ور بود؛ به گونه‌ای که از پنجره ها در قسمت وسط ساختمان به بیرون متصاعد می شد که حاکی از شعله ور بودن آن داشت.

ملکی اظهار کرد: چند نفر از ساکنان در وضعیت ناایمن قرار داشتند و پیش از رسیدن آتش نشانان تعدادی توانسته بودند به بیرون منتقل شوند اما چند نفری در داخل واحدها حضور داشتند که آتش نشانان با حضور در محل و اتخاذ تدابیر امنیتی لازم و یک گروه با تجهیزات خاموش کننده به محل آتش سوزی رفتند و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: گروه های دیگری نیز به طبقات فوقانی رفتند و مشغول جست و جوی افراد شدند که در نهایت ۵ نفر که در همان طبقه سوم بودند از واحدهای مختلف توسط آتش نشانان خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد: تنها یک آقا حدوداً ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد و خوشبختانه با عملیات به موقع آتش نشانان از گسترش آتش به واحدهای مجاور جلوگیری شد و آتش خاموش شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آتش سوزی آتش نشانی واحد مسکونی کامرانیه تهران اخبار حوادث سخنگوی سازمان آتش نشانی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان