Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در دومین مسابقات پارابدمینتون کشور که به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک با حضور چهارده استان و هفتاد ورزشکار به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، ورزشکاران اعزامی از سوی این هیئت موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

سید کمال خلیل‌زاده در فینال کلاس wh۱ با شکست دیگر همشهری خود محمدرضا دهقان طرزجانی موفق به کسب مدال طلای دومین مسابقات پارابدمینتون کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل جنایی دیگر پارابدمینتون باز یزدی نیز در کلاس sl۳ این مسابقات توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

تیم آقایان استان در مجموع با کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و تیم بانوان استان نیز با کسب دو مدال نقره و پنج برنز به کار خود در دومین مسابقات پارابدمینتون کشور پایان داد.

قابل توجه است که این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی پارابدمینتون کشور برای شرکت در مسابقات برون‌مرزی قطر و پاراآسیایی۱۴۰۱ چین را داشته و از سوی فدراسیون بدمینتون کشور و در کمیته فنی مسابقات در بخش بانوان مهدیه زارع‌زاده و در بخش آقایان محسن نعمتی جزء انتخاب‌کنندگان این مسابقات برای حضور بازیکنان در تیم ملی بوده‌اند. این امر افتخار دیگری در کنار مدال آوری‌های تیم بانوان و آقایان استان یزد بوده است.

 ورزشکاران در این مسابقات در کلاس‌های مختلف WH۱، WH۲، SL۳، SL۴، SU۵ و SH۶ که بسته به نوع معلولیت آن‌ها بود به مصاف یکدیگر رفتند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدمینتون بازان ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد

با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی تنیس برای نخستین بار ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در شرایطی برگزار می‌شود که در بخش آقایان ۲۹ و در بخش بانوان نیز ۱۵ تیم حضور خواهند داشت.

نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی طی دو هفته برگزار خواهد شد که هفته نخست ۶ تا ۹ اردیبهشت و هفته دوم ۱۰ تا ۱۴ این ماه در جزیره کیش زمان بندی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • درخشش ورزشکاران مازندران در جام «عبدالله موحد»
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد