Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای به کشور گفت: یک خصلت بد که از دولت سازندگی برای ما به یادگار مانده تشریفات و تجملات در بحث لوازم خانگی است که این لوازم از خارج باید تامین شود.

وی افزود: به همین دلیل پای کره‌ای‌ها به بازار ایران باز شد و مصرف تولیدات لوازم خانگی ایرانی در اولویت دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای خیر بسیاری برای ما به همراه خواهد داشت، مشروط به اینکه این کار در دولت‌های بعد هم ادامه پیدا کند، نه اینکه ما با تغییر دولت شاهد تغییر در این تصمیم هم باشیم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: شرط بعدی این است که همچنین اگر ما بخواهیم شاهد تأثیر مثبت این اقدام باشیم، باید تولیدکنندگان ما کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند و کشور را بی‌نیاز از خارج کنند و بتوانند با افزایش کمی و کیفی کالاهای خود پاسخگوی نیاز داخل باشند.

وی افزود: خدمات پس از فروش یکی دیگر از نکاتی است که تولیدکنندگان باید به آن توجه داشته باشند و ضمن ارتقا کیفیت کالاهای خود و فروش به فکر افزایش خدمات پس از فروش نیز باشند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت:‌ موضوع بعدی پیشرفت همراه با تکنولوژی روز است و تولیدکنندگان ما باید بدانند که با پیشرفت تکنولوژی، لوازم جدیدی به مجموعه لوازم خانگی اضافه می‌شود و آنها باید بتوانند خود را به‌روز کنند و با تولیدات کالاها و لوازم جدید به نیاز جامعه پاسخ دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احد آزادیخواه عضو فراکسیون روحانیت مجلس لوازم خانگی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال