Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال‌ طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند و ارزش قول و قراری که پیش از اعزام به مسابقات جهانی با شهید گمنام دفن شده در محل فدراسیون داشته‌ام، بیشتر از طلای جهان است.

محمدرضا گرایی امروز (شنبه) پس از اهدای مدال جهانی خود به شهید جوانِ گمنام دفن شده در محل فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اعزام به نروژ، قول و قرارهایی با این شهید بزرگوار گذاشتم که اگر به طلا برسم، مدال را تقدیم او کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۱۲ ثانیه مانده به پایان فینال رقابت‌های جهانی، از حریفم عقب بودم اما در لحظات آخر توانستم، حریفم را مغلوب کنم و به مدال طلا برسم. در این راه امام زمان (عج)، شهدا و دعای خیر مردم پشت سرمان بود.

وی درباره شهید گمنام ۱۹ ساله دفن شده در محل فدراسیون کشتی عنوان کرد: قهرمانان واقعی شهدا هستند زیرا در نهایت سر و  صورت کشتی‌گیران روی تشک زخمی می‌شود اما شهدا جان خود را با خدا معامله کردند.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک با اشاره به رابطه روحی کشتی‌گیران با شهید دفن شده در محل فدراسیون گفت: در ۲ سالی که شهید عزیز در فدراسیون دفن شده، کشتی‌گیران با این شهید زندگی کردند و او عضوی از زندگی ما بوده است.

وی اضافه کرد: مدال مسابقات جهانی ارزشمند است و برای رسیدن به طلای جهان خیلی زحمت کشیدم اما قول و قراری که با شهید بزرگوار گذاشتم، ارزشمندتر از طلای جهان است.

گرایی تصریح کرد: مطمئنا دعای خیر شهید عزیز بدرقه همه کشتی‌گیران است. به ویژه کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی و المپیک پا به میدان می‌گذارند. امیدوارم همه ورزشکاران به شهدای عزیزی که نگذاشتند پرچم کشور به زمین بیافتد، اقتدا کنند. آنها جان دادند تا پرچم ایران بالا بماند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کشتی گیران طلای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

مدیر منطقه۴ شهرداری همدان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک واقع در بلوار آیت‌الله نجفی شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی طهماسبیان امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع احداث خواهد شد که ابعاد یادمان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بالغ بر ۸ مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را در مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ یادمان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مناسب تفریحی و معنوی برای خانواده‌ها مهیا شود.

مدیر منطقه ۴شهرداری همدان با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، ادامه داد: ساخت این یادمان از ردیف‌های بودجه شهرداری منطقه چهار بوده که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تأیید قرار گرفت، اضافه کرد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید گمنام در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاک‌سپاری شد و بعد از آن اقداماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این یادمان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

کد خبر 745981

دیگر خبرها

  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!
  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود