Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:15:22 GMT

توضیح درباره خودکشی دختر عکاس به دلیل رفتار قاضی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۹۳۲۷

توضیح درباره خودکشی دختر عکاس به دلیل رفتار قاضی

پس از انتشار ادعایی مبنی بر خودکشی یک خانم عکاس در بوشهر به دلیل رفتار قاضی، روابط عمومی دادگستری این استان این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی دادگستری استان بوشهر اعلام کرد: «در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، «با مراجعه شاکی نزد قاضی، او اعلام می‌کند که حدود ۲۰ روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعا دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به منظور تسریع در روند تحقیقات، فورا آن را به مرجع قضائی ارائه دهد؛ بنابراین گزارش، شاکی علیرغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود، ولی دیگر به منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضائی مراجعه نمی‌کند».

روابط عمومی دادگستری بوشهر عنوان کرد: «کالبدشکافی جسد به منظور بررسی علت فوت صورت گرفته و نتیجه آزمایش به مرجع قضائی اعلام می‌شود».

پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی رکنا ۲۲ مهر از قول عموزاده دختری عکاس در یکی از روستا‌های استان بوشهر نوشته بود، هنگامی که این دختر جوان موضوع شکایت خود (تجاوز) را پیگیری قانونی می‌کرد، قاضی با او برخورد خیلی بدی کرده و فشار روحی ناشی از این اتفاق باعث شده است، دست به خودکشی بزند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تجاوز دادگستری خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام گزارش مردمی، روز چهارشنبه حدود حوالی ساعت ۷ صبح سگ‌های ولگرد به دختر دانش‌آموزی که در راه مدرسه بود، حمله کردند و بر اثر جراحت شدید این دختر راهی بیمارستان شد.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، به علت جراحات زیاد این دختر جهت تکمیل درمان به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

کد خبر 845517 منبع: فارس برچسب‌ها شهرستان دماوند خبر مهم سگ بدون صاحب حوادث ایران

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز