Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پاری سن ژرمن در غیاب نیمار و مسی به سختی با نتیجه 2-1 از سد آنژه گذشت.
به گزارش آریا، پاری سن ژرمن و آنژیه مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. در شبی که مسی، نیمار و سایر ستارگان اهل آمریکای جنوبی در زمین حضور نداشتند، کیلیان ام باپه نشان داد که خودش به تنهایی می تواند بار پاریسی ها را بر دوش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پاری سن ژرمن بعد از شکست غیر منتظره هفته نهم مقابل رن، بازی هفته دهم خود را مقابل  آنژه رده چهارمی برگزار کرد؛ تیمی که در این فصل عملکرد دور از انتظاری داشته و در غیاب ستاره های پاریس به دنبال متوقف کردن این تیم بود.
مائوریسیو پوچتینو امشب در حالی تیمش را به میدان فرستاد که لیونل مسی و نیمار را در اختیار نداشت و نام سرخیو راموس هم در لیست تیم دیده نمی شد. لیونل مسی و نیمار بامداد امروز تیم های ملی کشورشان را در دور مقدماتی جام جهانی همراهی کردند و امشب به پاریس رسیدند و غیبت شان در بازی با آنژه قابل پیش‌بینی بود. سرخیو راموس هم  که دو روز پیش گفته می شد وارد فهرست بازی خواهد شد، در نهایت با ممانعت پزشکان، فرصت بازگشت را پیدا نکرد.
در غیاب مسی و نیمار، شاهد تشکیل مثلث رافینیا، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که برای جبران باخت هفته نهم به میدان رفته بودند با گل دقیقه 36 آنجلو برای آنژه، غافلگیر شدند؛ تیم میهمان با همین تک گل، برنده راهی رختکن شد. پاریس در ورزشگاه خانگی خود چاره ای جز برد نداشت و پوچتینو این را به خوبی می دانست؛ حتی اگر نیمار و مسی را در ترکیب این تیم نمی دیدیم. در 15 دقیقه نیمه دوم، تیم میزبان در زدن گل تساوی همچنان ناکام بود تا اینکه پوچتینو تصمیم به انجام دو تعویض گرفته و جورجینیو واینالدوم و خوان برنات را وارد زمین زد. چند دقیقه بعد از انجام این دو تعویض پاری سن ژرمن گل تساوی را روی پاس امباپه و ضربه پریرا به ثمر رساند.
تساوی یک بر یک، نتیجه ای نبود که هواداران پاریس را در خانه آن هم پس از شکست 2 هفته گذشته راضی کند. تلاش پاریسی ها در حالی که به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بالاخره نتیجه داد و کیلیان امباپه این بار خودش در نقش گلزن ظاهر شد تا مرد اول بازی لقب بگیرد. در دقیقه 85 بازی روی خطای هند کاپل، یک ضربه پنالتی برای پاریس اعلام شد؛ ضربه ای که امباپه در دقیقه 87 پشت آن ایستاد و به گل تبدیلش کرد. با این گل پاری سن ژرمن موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد؛ شاگردان پوچتینو با کسب 3 امتیازی بازی امشب 27 امتیاز شده و با 9 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم (لنس) به صدرنشینی خود در لوشامپیونا  استحکام بخشیدند.
شرح گل ها:
پاری سن ژرمن 0-1 آنژیه؛ آنجلو فولجینی (36): ارسال تند و تیز از جناح راست، فولجینی در دهانه دروازه از راه رسید و گلزنی کرد. 
پاری سن ژرمن 1-1 آنژیه؛ دنیلو پریرا (69): ام باپه با یک ارسال دقیق و زیبا، توپ را مقابل سر پریرا قرار داد تا او به راحتی دروازه مهمان را باز کند. 
پاری سن ژرمن 2-1 آنژیه؛ کیلیان ام باپه (87): ام باپه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گلزنی کرد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار مسی امباپه پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میهمان بارسلونا بود و موفق شد با برتری مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است