Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@10:10:41 GMT

تزریق ۲ میلیون دز واکسن در مراکز شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۹۴۰۱

‍‍‍‍‍‍

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا اول مهر، حدود ۲ میلیون دز واکسن در ۷۲ مرکزی که شهرداری تهران در نظر گرفته بود به شهروندان تهرانی تزریق شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نصیری در ارتباط تصویری با برنامه روی خط خبر شبکه خبر، درباره پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی و در دوره جدید مدیریت شهرداری تهران با توجه به اینکه مدیریت بحران کرونا جزء برنامه‌های اصلی و استراتژی شهرداری تهران قرار گرفت افزود: ما یک رویکرد جدید در شهرداری تهران را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: شهرداری تهران در حوزه فضای فیزیکی و تامین تجهیزات اقداماتی را انجام داد.

نصیری گفت: تا اول مهر، حدود ۲ میلیون دز واکسن در ۷۲ مرکزی که شهرداری تهران در نظر گرفته بود به شهروندان تزریق شد.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون، فاز دوم اجرای این طرح در قالب راه اندازی ۲۲ اتوبوس زندگی، ۲۲ ایستگاه مترو در روز ۲۲ مهر توسط شهردار تهران افتتاح شد.

نصیری افزود: ۲۲۰ مسجد در سطح تهران برای رفاه حال شهروندان و تسریع در امر واکسیناسیون به زودی با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود.

وی گفت: سامانه ۱۳۷ ویژه سالمندان و معلولان متقاضی واکسن کرونا در منزل می‌باشد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: شهنام عرشی گفت: طرح آزمایشی واکسیناسیون پنوموکوک در اواخر سال گذشته در بندر خمیر در استان هرمزگان از اواخر سال گذشته آغاز شده است، در حال حاضر این واکسن‌ها تامین شده است و تا ۱۰ روز آینده عملیات تزریق برای کودکان انجام خواهد شد.
وی افزود: تزریق واکسن پنوموکوک سالانه از یکهزار و ۵۰۰ مرگ و واکسن روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری کودکان جلوگیری خواهد کرد.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: پس از ۱۰ سال از تصویب ورود این واکسن‌ها به برنامه واکسیناسیون ملی، خوشبختانه از اواخر سال گذشته با تامین و خریداری آنها فراهم شده و امیدواریم طی ماه‌ها و سال‌های آتی تولید داخلی دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس را شاهد باشیم.
وی تاکید کرد: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و امیدواریم از سال آینده تولید داخلی این واکسن در کشور انجام شود.

دیگر خبرها

  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور