Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: در سالجاری شهرستان هشترود با بیش از 100 طرح و ایده در نمایشگاه ربع رشیدی شرکت خواهد کرد.

امین امینیان در جلسه هماهنگی نمایشگاه ربع رشیدی، اظهار کرد: هشترودی های که در سال گذشته رتبه دوم نمایشگاه ربع رشیدی را کسب کرده بودند، امسال نیز در این نمایشگاه که به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند، حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایده های فن آورانه، توسعه و تجاری سازی فن آورانه، فروش محصولات دانش بنیان به همراه معرفی نیازمندی های فن آورانه از اولویت های این شهرستان در نهمین نمایشگاه فن آوری ربع رشیدی است.

وی افزود: باید ادارات آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و دانشگاه ها، دانش آموزان و دانشجویان را خلاّق به بار بیاورند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی دستاورد علمي نمایشگاه ربع رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سیدانور رشیدی با بیان این مطلب گفت:این پروژه‌ها شامل مجتمع فرهنگی شهدا، شهرداری الکترونیک، فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی پارک شهدا است.
وی افزود:برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمران امسال خبر داد.
رشیدی در ادامه به عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع در پارک شهدای شهر سنندج اشاره کرد و افزود: قرار است کلنگ احداث این طرح در آینده نزدیک بر زمین زده شود.
وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی نیز برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.
رشیدی در پایان تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و نهایی شده است.

دیگر خبرها

  • سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • انتقاد رشیدی کوچی از نمایندگان درباره ماجرای صدیقی
  • حادثه رانندگی با ۸ مصدوم در جاده مراغه به هشترود