Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،   فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد، اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد، تا آخر هفته پیش رو اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در این آزمون به طور کلی۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت کردند که تعداد ۲۸۲ هزار و ۸۳۷ داوطلب (۵۳ درصد) زن و مابقی مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در مقایسه تعداد ۴۷ هزار و ۲۳۵ داوطلب کاهش داشته است.

 

پربیننده ترین جزییات روند بازگشایی مدارس در آبان کادر اداری آموزش و پرورش ‌مشمول طرح رتبه‌ بندی شدند جزییات بازگشایی مدارس از شنبه آینده کمبود ۵هزار معلم در استان تهران زمان پرداخت وام دانشجویی اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود

تیم شهرداری ارومیه در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل شهداب به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ چهارشنبه شب، هشتم فروردین به مصاف هم رفتند.

این دو تیم در حالی روبروی هم قرار گرفتند که شهداب در بازی اول برنده از زمین مسابقه بیرون آمده بود.

شاگردان عبدالرضا علیزاده توانستند امشب با حساب سه بر دو (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲) برنده شوند تا بازی سوم تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی لیگ برتر را تعیین کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز