Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس کمیته بوکس شطرنج و سرمربی تیم ملی بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران از حضور ورزشکاران این رشته، در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ایتالیا خبر داد.

فریدون پویا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مسابقات جهانی بوکس شطرنج با حضور ورزشکاران ۲۳ کشور در جزیره سیسیل برگزار می شود، گفت: تیم ملی بوکس شطرنج ایران با مجوز شورای برون مرزی از وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از ۱۵ آذر به مدت یک هفته به مصاف حریفان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی بوکس شطرنج ایران با بیان اینکه رقابت جهانی بوکس شطرنج در ۵ رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، اضافه کرد: اعضای تیم ملی در بخش های آقایان و بانوان پس از برگزاری اردو در استان البرز انتخاب و به ایتالیا اعزام می شوند. 

پویا بر اهمیت حضور پررنگ تیم ملی در رده های جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تاکید کرد و ادامه داد: اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی بوکس شطرنج ایران با اهتمام و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و هیات ورزش های رزمی استان البرز از یکم آبان به مدت یک هفته در کرج برگزار می شود.

وی از یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برای پرداختن به افتخارآفرینی ورزشکاران در عرصه بین المللی تقدیر کرد و گفت: از زمان ریاست وی، همه سبک های رزمی مورد توجه قرار گرفته اند و تیم داری شخصی از بین رفته است.

رئیس کنفدراسیون بوکس شطرنج آسیا با یادآوری کسب مقام نایب قهرمانی توسط تیم ملی بوکس شطرنج ایران در سال ۲۰۱۷، افزود: این تیم شخصیت و قابلیت قهرمانی جهان را دارد و می تواند با بهره گیری از پشتیبان مالی و حمایت بخش خصوصی پرچم ایران را در عرصه بین المللی به اهتزاز درآورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مسابقات جهانی 2021 ایتالیا تیم ملی بوکس شطرنج ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین ورزشکاران ایران در سال ۱۴۰۲ در شبکه ورزش
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد