Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:15:23 GMT

فکر اساسی آجورلو برای رفع مشکل بزرگ استقلال

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۹۵۰۴

فکر اساسی آجورلو برای رفع مشکل بزرگ استقلال

مصطفی آجورلو در کارنامه مدیریتی خود ریاست ورزش شهرداری تهران را دارد. پستی که تجربیاتش امروز خیلی سریع به کمک استقلال آمده است.

به گزارش تابناک ورزشی، آجورلو که نیم استقلال را این روزها آواره زمین های مختلف برای تمرین می بیند، اقدامی اساسی انجام داد تا برای همیشه معضل زمین تمرین این تیم را رفع کند و ضعف قدیمی مدیران سابق را بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود ارتباطات آجورلو با مناطق شهرداری و تسلط او بر نحوه کار شهرداران منطق تهران باعث شده که استقلال بودجه زیادی از خود صرف بازسازی کمچ اختصاصی خود نکند.

به نقل از باشگاه استقلال، پس از انجام اقدامات و تدارکات لازم در هفته گذشته، از امروز (شنبه) عملیات خاکبرداری و بازسازی زمین چمن کمپ ناصر حجازی آغاز شد. عملیات بازسازی شامل خاکبرداری، مکانیزاسیون سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و کاشت چمن طبیعی است.

قرار است یک زمین چمن مصنوعی جدید هم در ضلع جنوبی زمین اصلی احداث شود که عملیات ساخت آن از دو روز قبل آغاز شده است.

طبق پیش‌بینی انجام شده، در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری، کمپ حجازی با دو زمین چمن طبیعی و مصنوعی آماده بهره‌برداری تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

برنامه وسیع ساخت زمین های ورزشی در پایتخت در دوره مدیریت آجورلو اوج گرفته بود و او سرانه ورزشی تهران را به طرز چشمگیری افزایش داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین مصطفی آجورلو استقلال تمرین استقلال کمپ استقلال ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر