Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در خصوص حواشی اخیر شورای شهر کرج بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛

در رابطه با مسائل اخیر شهر کرج، و با وجود اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور و خصوصا استان البرز با اینهمه کمبودها و حفره‌های مدیریتی و آسیب‌های اجتماعی و فقر اقتصادی عموم مردم؛ مطالبات اساسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز این است که:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولا چنین اتومبیلی با چنان قیمتی گران و با هزینه‌های نگهداری گزاف، به چه کار شهرداری شهر کرج می‌آید؟! و آیا این خود مصداق اتلاف ثروت عمومی و اسراف بیت المال نیست؟

۲. مسئول مربوطه حتما توضیح بفرمایند که بازدید کاری در روزهای تعطیل آخر هفته، آنهم به شکل خانوادگی در شمال کشور و با استفاده از خودروی سازمانی، نامش چیست و تداعی کننده کدام مفاسد اجتماعی و مدیریتی می‌باشد؟

۳. اصولا خودروی سازمانی در دست فرزند مسئول چه می کرد؟ قویا هشدار می‌دهیم درباره ی پدیده آفت‌زدگی به آقازاد‌ه‌ها که دامان بسیاری از مسئولان کشور را گرفته است!

۴. پخش موسیقی غربی آنهم در ایام شهادت امام عسکری (علیه السلام) چه ارتباطی با شعائر اصیل اسلامی و انقلابی و همچنین چه ارتباطی با شعارهای انتخاباتی ایشان دارد؟

۵. پیام رسمی و رسانه‌ای ایشان، متاسفانه سرشار از توجیه و فرافکنی بود. این مسئولیت‌ناپذیری اعمال خود و خانواده، عیبی بزرگتر و دردی مضاعف بر دامان مدیریت استان و بلکه کشور است.

۶. بدینوسیله عموم مدیران استان و خصوصا این مسئول مذکور را به عمل مومنانه نسبت به تکالیف الهی و حاکمیتی و اداری و همچنین اجتناب از حاشیه‌ها و مفاسد اجتماعی و اقتصادی دعوت کرده، و هشدار می دهیم که؛ عموم امت حزب الله استان، با چشم باز و بصیر، از اهداف و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاس‌بانی می کنند و در صورت بروز حواشی مفسده انگیز، عمل انقلابیِ قانونی و پیگیری حراستی و قضایی را حق مسلم خود می‌دانند.

والسلام علی من اتبع الهدی
روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیت المال خبرگزاری فارس البرز شورای شهر آقازاده ژن خوب کرج مدیریت شهری ستاد امر به معروف استان البرز شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه

مسئول روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: رئیس شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت روز شوراها سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد خواهد بود و به ارائه گزارش مختصری از عملکرد، خدمت‌رسانی و فعالیت‌های شورای دوره ششم به مردم شهرکرد خواهد پرداخت.

ایمان آرش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها اظهار کرد: مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد هفت اردیبهشت‌، پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد سخنرانی خواهد کرد و به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در سال‌های اخیر و برنامه‌های سال‌جاری خواهد پرداخت.

وی گفت: مصطفی حیدری از مرداد سال ۱۴۰۱ از سوی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، گفت: پیگیری و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، پیگیری تعیین تکلیف و پرداخت بخش عمده بدهی‌های شهرداری، فعال‌سازی کدهای درآمدی شهرداری، نظارت مستمر بر تحقق بودجه شهرداری، توسعه و تقویت فضای سبز و امکانات تفریحی و گردشگری، تقویت سرمایه‌گذاری و پیشرفت چشم‌گیر پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی، بازگشایی کمربندی جنوب و گره‌های ترافیکی، مطالعات طرح‌های شهری در حوزه‌های پسماند، فضای‌سبز، حمل‌ونقل و ترافیک از جمله شاخص‌ترین اقدامات شورای اسلامی شهرکرد است.

کد خبر 747923

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد