Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کرموند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه مردم استان در شش ماهه اول سال جاری 95 میلیون متر مکعب آب آشامیدنی مصرف کرده‌اند، عنوان کرد: با وجود خشکسالی که در تابستان سال جاری با آن مواجه بودیم اما مصرف آب آشامیدنی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته و این نشان دهنده همراهی مردم در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تابستان سال جاری با استفاده از تمام امکانات و پتانسیل شرکت آب و فاضلاب، مدیریت و دانش فنی همکاران و استفاده از تاسیسات توانستیم مشکل تنش آبی چهارصد روستا را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با استفاده از مهندسی معکوس،  اجاره چاه آب کشاورزی، احداث شبکه تامین، خطوط انتقال و لوله کشی در روستاهایی که دچار تنش آبی بودند اجازه ندادیم این تنش طولانی مدت شوند.

کرموند با اشاره به اینکه اگر هم مشکلی بود با استفاده از تانکرهای آب آن را مرتفع کردیم، عنوان کرد: 55 روستا در تابستان سال جاری از طریق تانکر آبرسانی شد، البته این عدد در برخی هفته‌ها کمتر و یا بیشتر بود.

وی با بیان اینکه 1300 روستا در لرستان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیستند، اظهارکرد: شرکت این آمادگی را دارد در صورت تامین اعتبار و همراهی متولیان این روستاها را تحت پوشش قراردهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: حتی در تابستان روستاهایی را که تحت پوشش نبودند و درخواست تامین آب داشتند با استفاده از تانکر آبرسانی را به آنها انجام دادیم.

کرموند در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های شرکت آب و فاضلاب تامین آب آشامیدنی روستاها است، خاطرنشان کرد: علت این امر فراهم نبودن زیرساخت‌های مناسب است، اما برای رفع این چالش نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری بین بخشی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف اب آشامیدنی شرکت اب و فاضلاب لرستان شرکت آب و فاضلاب آب آشامیدنی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد