Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان علیه کرونا واکسینه شده اند.

دکتر فاطمه نوروزیان ظهر امروز (۲۴ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هرمزگان علیه کرونا واکسینه شده اند و تزریق واکسن در استان از مرز یک میلیون و ۷۰۰ دز گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه تزریق واکسن علیه کرونا در این استان تاکنون به یک میلیون و ۷۶۴ هزار و ۴۸۵ دز در دو مرحله رسیده است، خاطرنشان کرد: در یک روز اخیر نیز ۲۳ هزار و ۶۷۶ دز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است.

وی همچنین با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان عنوان کرد: هرمزگان در شبانه روزگذشته فوتی ناشی از کرونا نداشت، تا سومین روز بدون فوتی کرونای استان در مهرماه ثبت شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شمار جانباختگان کرونا در استان ۲ هزار و ۴۱۳ نفر بوده است، اضافه کرد:  با بستری شدن ۵۲ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان هرمزگان به ۲۰۶ نفر رسید و  اکنون ۲۸ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد

قیمت‌ جهانی نفت خام به‌دنبال رشد سریع‌تر از انتظار در چین و تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بالای ۹۰ دلار برای هر بشکه ایستاد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در پی رشد سریع‌تر از حد انتظار اقتصاد چین و تداوم تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به حمله‌های موشکی تهران به مناطق فلسطین اشغالی افزایش یافت.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه برای تحویل در ماه ژوئن با ۴۸ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۹۰ دلار و ۵۸ سنت برای هر بشکه رسید.

نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا برای تحویل در ماه مه با ۴۹ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش به ۸۵ دلار و ۹۰ سنت به ازای هر بشکه داد و ستد شد.

قیمت هر دو شاخص نفتی به‌دلیل رشد اقتصادی فراتر از حد انتظار در چین، بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان افزایش یافت.

داده‌های دولت چین نشان داد تولید ناخالص داخلی رسمی در سه ماه نخست ۵.۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته که به‌راحتی از انتظارهای تحلیلگران هم پیشی گرفته است.

قیمت نفت هفته گذشته به بالاترین سطح از اکتبر رسید، اما پس از حمله‌ موشکی تهران به اراضی اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی در  معاملات روز دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) کاهش یافت.

تحلیلگران مؤسسه ای‌ان‌زد ریسرچ روز سه‌شنبه در یادداشتی گفتند واکنش رژیم اشغالگر قدس به حمله موشکی تهران تعیین می‌کند آیا تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پایان یا ادامه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است؛ گیلان با ۷۱.۳ بیشترین و سیستان با ۵۰.۷ کمترین
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است
  • واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری