Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسیپ استانیشیچ از بایرن مونیخ به خاطر تمدید قراردادش و اعتماد به او قدردانی می کند

 با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، قرارداد یوسیپ استانیشیچ با این باشگاه تا تابستان 2025 تمدید شد. قرارداد قبلی این بازیکن با بایرن مونیخ تا تابستان 2023 بود. استانیشیچ از ابتدای این فصل برای تیم اصلی بایرن مونیخ به میدان رفته و تا به حال در نه بازی برای این تیم بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وبسایت بایرن مونیخ یوسیپ استانیشیچ در مورد تمدید قراردش اینگونه مصاحبه می کند:

می خواهم از اعتمادی که باشگاه به من دارد تشکر کنم، چند ماه گذشته روی این موج شناور بودم و این برای من فوق العاده بود و نمی خواهم حتی یک ثانیه از آن را از دست بدهم. اهدافم بسیار واضح هستند، می خواهم تا آن جا که می توانم به تیم کمک کنم و عملکرد خوبی از خود نشان بدهم تا ما عناوین بیشتری را به دست آوریم.

حسن صالیحمیدزیچ نیز یوسیپ استانیشیچ را نمونه ای از عملکرد خوب و موفقیت های آکادمی بایرن مونیخ می داند و در مورد تمدید قرارداد با او اینگونه مصاحبه می کند:

 بسیار خوشحالیم که بار دیگر توانستیم استعدادی از آکادمی بایرن را با تیم اول ادغام کنیم، یوسیپ به سرعت خود را ثابت کرد. او راه خودش را ساخت و یک بازیکن فوق العاده است. او بازیکن بسیاز قابل اعتمادی است که در تکل زدن بسیار خوب است، پا به توپ خوبی دارد و فشار خوبی روی حریف می گذارد. یوسیپ در تمرینات عملکرد خوبی دارد و خود را تحمیل می کند و این همان شیوه ای است که او باید به آن عمل کند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

اونای امری در استون ویلا قدرت بسیار بالایی دارد، موضوعی که کار او به بایرن مونیخ را مشکل می‌کند. 

طرفداری | پروژه اونای امری در استون ویلا توجه بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به اونای امری علاقه‌مند است اما مطابق یافته‌ها در انگلیس، انتقال سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا دشوار خواهد بود. امری تا سال 2027 قرارداد دارد و بین او و مالکان باشگاه شهر بیرمنگام رابطه فوق‌العاده‌ای برقرار است. او با تصمیم شخصی خودش هموطنانش را به باشگاه انگلیسی اضافه کرده است. در کنار کادرفنی، مونچی و دامیان ویداگانی در تیم مدیریتی مشغول به کار هستند. امری کنترل کاملی بر تیم دارد و تقریبا تمام خواسته‌هایش برآورده می‌شود، چیزی که در بایرن مونیخ اینطور نخواهد بود. استون ویلا حتی با رئال یونیون، باشگاه دسته سوم اسپانیا که خود امری مالک آن است، شراکت دارد. با وجود شرایط ایده‌آل در استون ویلا، باید دید آیا پیشنهاد بایرن مونیخ برای او جذابیت خواهد داشت یا خیر.

اونای امری ساعاتی پیش پیرامون علاقه بایرن مونیخ گفت:

قطعا و 100% روی استون ویلا متمرکز هستم. 

استون ویلا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد، هفته گذشته به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یوسیپ استانیشیچ به دورتموند در دقیقه 97 (دورتموند 1-1 بایرلورکوزن)
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)