Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور برزیل می گوید قصد دارد شرکت پتروبارس را که یک شرکت دولتی است به دلیل فشارهایی که برای کاهش سوخت بر آن وارد می شود خصوصی سازی کند.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، سهام این شرکت که مقر آن در ریودوژانیرو است با این خبر 1.1 درصد افزایش یافت.

ژاییر بولسونارو درباره نحوه این خصوصی سازی توضبح بیشتری نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قیمت سوخت و انرژی در برزیل در آستانه زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور محبوبیت بولسونارو را کاهش داده است.

افزایش قیمت سوخت در برزیل مدیرعامل شرکت پتروبارس را به کنگره برزیل هم کشاند اما او اعلام کرده است که این شرکت چاره ای جز رساندن قیمت سوخت به سطح بین المللی ندارد.

با این حال کارشناسان بر این باورند که خصوصی سازی پتروبارس به این زودی ها محقق نخواهد شد.

پیشتر وزیر اقتصاد برزیل گفته بود این کشور بر آن است در یک دهه آینده شرکت های دولتی را خصوصی کند.

برچسب هاانرژی امروز برزیل خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) ژاییر بولسونارو شرکت صنایع نفت برزیل پتروبارس (Petrobras)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز برزیل خبرگزاری بلومبرگ Bloomberg آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳، از سوی رییس سازمان غذا و دارو، برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش مهر، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

این در حالی است که تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸۸۵۰ ریال؛ خیریه، ۱۸۶۰۵۰ ریال؛ عمومی غیر دولتی، ۱۴۹،۰۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی، ۸۱،۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل دارو‌های OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰،۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱،۲۰۰ ریال تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • جنجال‌آفرینی مجدد بولسونارو در برزیل
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند