Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن رسانه خارجی هالیوود (HFPA) که مراسم گلدن گلوب را برگزار می‌کند قصد دارد هفتاد و نهمین دوره این جوایز را روز نهم ژانویه میزبانی کند، حتی اگر این مراسم به خاطر رسوایی‌های پیش آمده پخش تلویزیونی نداشته باشد.

این سازمان تقویم سنتی خود را با مهلت‌های تعیین شده در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرد. فیلم‌های نامزد شده روز سیزدهم دسامبر معرفی می‌شوند و مهلت ارسال پروژه‌ها برای شرکت در بخش‌های فیلم و تلویزیون روز پانزدهم نوامبر به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این اتفاق در حالی افتاده که سرنوشت جوایز گلدن گلوب در ماه فوریه نامشخص شده بود چون معلوم شد این سازمان از رویه‌هایی درون خود استفاده می‌کند که حاکی از تبعیض است و حتی یک عضو سیاهپوست هم ندارد.

این مسئله باعث شد سازمان مجبور به استخدام اعضای جدید شود؛ البته شبکه ان‌بی‌سی هم که مدت‌ها مراسم گلدن گلوب را پخش می‌کرد اعلام کرد به خاطر این رسوایی قصد ندارد مراسم ۲۰۲۲ را روی آنتن ببرد.

بیانیه‌ای که HFPA در اعلام تقویم سال ۲۰۲۲ خود منتشر کرد هیچ اشاره‌ای به پخش یا عدم پخش تلویزیونی نمی‌کند.

یک مسأله مهم دیگر هم همراهی گروهی از نمایندگان قدرتمند بازیگران و دیگر چهره‌های صنعت سینماست که برای اعمال تغییرات بیشتر روی سازمان فشار آورده‌اند. آن‌ها گفته‌اند اگر گلدن گلوب و دیگر فعالیت‌های سازمان با اصلاحات گسترده همراه نشود، مشتریان‌شان در مراسم شرکت نخواهند کرد.

تام کروز در ماه مه فشار بیشتری روی HFPA گذاشت و به صورت عمومی سه جایزه گلدن گلوب خود را که در دهه‌های هشتاد و میلادی برده بود پس داد. کروز به خاطر «متولد چهارم جولای» سال ۱۹۸۴، «جری مگوایر» سال ۱۹۹۷ و «مگنولیا» سال ۱۹۹۹ گلدن گلوب برده بود.

۵۸۵۸

کد خبر 1564341

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان گلدن گلوب جوایز سینمای جهان گلدن گلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س)تهران با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می شود.

لذا از عموم مردم بخصوص خانواده های معزز شهدا دعوت می شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدای عزیزمان داشته باشیم.

کد خبر 6081680

دیگر خبرها

  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز