Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:56:03 GMT

روند کاهشی دما در خراسان جنوبی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۰۵۹

روند کاهشی دما در خراسان جنوبی ادامه دارد

فاطمه زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با توجه به خروجی پیشیابی هواشناسی شرایط جوی دو سه روز آینده در اغلب نقاط استان پایدار و آرام خواهد بود.

وی تصریح کرد: به لحاظ دمایی برای امروز هم ادامه روند کاهشی دما در استان انتظار می رود و از روز دوشنبه تا پنج شنبه دما افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی به گرمترین و سردترین نقاط استان اشاره داشت و یادآور شد: ایستگاه هواشناسی دهسلم با ۳۵ درجه و سربیشه با ۲ درجه را به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان ثبت نموده اند.

زارعی خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۸ تا ۵ درجه سانتی گراد بوده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دما خراسان جنوبی هواشناسی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی شاهد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق تگرگ خواهیم بود. بیشینه بارش‌ها در استا‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود. فردا در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب بارش رخ خواهد داد. امروز شرق خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان مواج و طوفانی و فردانیز شرق دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی