Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیمی باظرفیت هستیم و به یک اتحاد و انسجام تاکتیکی خوب رسیده‌ایم و با توجه به ستاره‌های تیم انتظارات و توقعاتی بالایی داریم.

ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود و دو تیم پتانسیل پیروزی را داشتند. با توجه به شرایط میزبانی و وضعیت خوب فنی می‌شد ما برنده این دیدار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر کره خیلی نمی‌توان ریسک کرد، زیرا آنها از قدرت‌های آسیا هستند و همیشه شرایط مطلوبی دارند. ضمن اینکه سه‌شنبه روز خوب فوتبال ما نبود و دو بار هم به تیر زدیم. در این گروه تیم‌های ایران و کره شانس‌های اصلی صعود هستند و به دلیل اطمینان نسبی از صعود، در چنین بازی حساسی خیلی به آب و آتش نمی‌زنند. احتمالا بازی برگشت در کره هم، چنین سرنوشتی داشته باشد.

وی درباره عملکرد نفرات تیم ملی و ضعف‌های آنها گفت: قطعاً تیمی بی‌نقص نیستیم و مشکلاتی وجود دارد. در یک سوم میانی حریف را خوب پرس نکردیم و آنها با یک پاس عمقی حرفه‌ای و زیرکی و سرعت سون هیونگمین به گل رسیدند. برای حضور در جام جهانی که قله فوتبال جهان است نباید این مشکلات را داشته باشیم و باید سریعتر آن‌ها را رفع کنیم. تیمی باظرفیت هستیم و به یک اتحاد و انسجام تاکتیکی خوب رسیده‌ایم و با توجه به ستاره‌های تیم انتظارات و توقعاتی بالایی داریم.

هافبک اسبق تیم ملی در رابطه با تعویض‌های دیرهنگام ایران و استفاده نشدن از هافبک خلاقی چون سامان قدوس عنوان کرد: به نظرم می‌شد تعویض‌ها زودتر انجام شوند. ما بازیکنان بزرگ و باکیفیتی داریم و تراکم زیادی در هر پست وجود دارد، البته قدوس هم می‌توانست کمک خوبی به روند بازی کند. به هر حال باید به نظر کادرفنی احترام گذاشت.

ستار همدانی در پایان در خصوص شانس ایران برای صعود به جام جهانی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای صعود داشته باشیم، اما نباید از حالا بگوییم صعود کرده‌ایم و کار راحتی داریم. باید تا لحظه آخر با تلاش و سخت کوشی ادامه دهیم و هیچ رقیبی را دست کم نگیریم.

بیشتر بخوانید: نبرد کلاسیک ایران - کره برای سرگروهی؛ به دنبال یازدهمین پیروزی بدون یار دوازدهم

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی جام جهانی فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی