Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:20:43 GMT

شهردار بوشهر معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۰۹۲

شهردار بوشهر معارفه شد

ایسنا/بوشهر در آئینی با حضور مسئولان، حسین حیدری به عنوان شهردار جدید بوشهر معارفه شد.

حسین حیدری صبح امروز در آیین معارفه خود به عنوان شهردار جدید بوشهر با اشاره به اینکه هدف ما خدمتت به خلق الله است، اظهار کرد: بزرگترین نعمت الهی خدمت به مردم است که ما تاکنون کوتاهی‌های زیادی در این خصوص کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید نقاط ضعف را تبدیل به قوت کنیم و نقاط قوت را تداوم ببخشیم، ادامه داد: وقت کم و نیاز است اقدامات جهادی، انقلابی و شبانه‌روزی برای رفع عقب افتادگی‌ها صورت بگیرد و بتوانیم منویات مقام معظم رهبری در گام بیانیه دوم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم.

شهردار بوشهر ضمن تشکر از شهرداران پیشین بوشهر تصریح کرد: شورای شهر و نیروهای شهرداری در خط مقدم اجرای اهداف ما قرار دارند از این رو به همه آنها آماده‌باش اعلام می‌کنم و از آنها می‌خواهم با تمام توان در مسیر برنامه‌ها و گام‌های تعیین شده گام بردارند.

حیدری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی دو رکن اساسی است، بیان کرد: تعداد نیروهای شهرداری بوشهر زیاد است و ما باید از این ظرفیت با شناسایی افراد جهادی، انقلابی، دلسوزر، فساد ستیز و متعهد استفاده کرده و آنها را پای کار بیاوریم.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد:احترام به مردم هنگام مراجعه به شهرداری برای پیگیری و حل مشکلات‌شان ضروری است حتی اگر نتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم.

شهردار بوشهر با بیان اینکه به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری بوشهر هستیم، گفت: برای کسب درآمدهای پایدار از طریق سرمایه‌گزاری ساز و کارهایی تعریف شده و بسته‌ای سرمایه گذاری تهیه شده است که با انتشا فراخوان از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی استقبال می‌شود.

حیدری در خصوص گلایه‌های مردم از ناوگان حمل و نقل شهری اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل شهری در استان بوشهر نیاز به نوسازی و زیرسازی دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به بافت تاریخی شهر بوشهر تصریح کرد: به هویت و معماری ایرانی-اسلامی و احیای بافت قدیم بوشهر که یکی از بسترهای خوب برای جذب گردشگر است نیز باید توجه ویژه داشته باشیم.

شهردار بوشهر با اشاره به پوشش جعفر پورکبگانی، رئیس شورای شهر بوشهر که با لباس پاکبانی در مراسم شرکت کرده بود، گفت: خود را لایق این لباس نمی‌دانم. من فرزند کارگر هستم و همواره نسبت به نانی که خورده‌ام وفادار خواهم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري شهردار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود