Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بخشنامه تدوین بودجه سال 1401 از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

در این بخشنامه محورها و چارچوب  اصلی تدوین بخشنامه به عنوان نقاط تمرکز تدوین بودجه کشور و اهداف و برنامه های آتی، آمده است. با توجه به این متن می توان دریافت که عمده مطلب اعلام شده و اصلی ترین عبارت به کار رفته کلمه «بهره وری» به صورت مشخص و مفاهیم مرتبط با آن در تمامی بخش های این مستند می باشد به نحوی که این لغت از ابتدایی ترین بخش و در مقدمه تا بخش مربوط به اصول تدوین بودجه و در اولین عنوان آن و تقریبا در تمامی صفحات بخشنامه به صراحت قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به نظر می رسد توجه به این امر برای دولت و نظام حکمرانی در سال آتی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

این موضوع در واقع تاکیدی است بر کلیه دستگاه های دولتی بر تمرکز بر موضوع بهره وری و به تبع آن تکلیفی خواهد بود برای بخش های اجرایی و نهایتاً مسیری است که برای کل کشور در سال آتی تصویر شده است.

به همین علت می توان انتظار داشت که اهمیت موضوع بهره وری در سال آتی دوچندان شده که این امر باید با ایجاد آمادگی های اولیه در این خصوص در سال جاری همراه باشد.

برای خواندن متن بخشنامه تدوین بودجه سال 1401 روی عبارت  اینجا کلیک کنید.

downloadFile آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بودجه رئیس جمهور رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی قانون بودجه بودجه سال آينده كشور بودجه سال 1401 تدوین بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم

بهادری جهرمی گفت: سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری‌جهرمی دبیر و سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، مطرح کرد: سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفر‌های نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیأت دولت رسید.

دیگر خبرها

  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی