Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نادر ارجمندی اظهار داشت: نمایش " همه برای همه" به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

وی افزود: این نمایش کاری از گروه تئاتر پرواز موسسه فرهنگی هنری سیمرغ بروجرد می باشد که به عنوان تنها نماینده استان لرستان به بخش اصلی این جشنواره معتبر و بین المللی راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: هیات انتخاب آثار متشکل از خانم فاطمه رادمنش وآقایان شهرام کرمی، سیروس همتی، حمید مرادویسی و سوران حسینی پس از بازبینی و ارزیابی ۱۹۷ اثر متقاضی شرکت در بخش های مختلف جشنواره، نمایش فوق را برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب نمودند.

ارجمندی افزود: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اوایل آبان ماه سال جاری به دبیری عبید رستمی در شهر مریوان برگزار می‌شود.

کتاب " طراحی پوستر" نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی رونمایی شد

وی بیان کرد:  کتاب "طراحی پوستر" نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی ، در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: این کتاب از مجموع کتاب‌های کارگاه طراحی گرافیک با  محوریت آشنایی مخاطب با طراحی پوستر و شناخت انواع پوستر و ساختار و شیوه های مختلف طراحی پوستر بصورت تمام رنگی توسط مولفان به رشته تحریر درآمده است.

ارجمندی ادامه داد: محمد قربانعلی متولد شهرستان بروجرد و مدرس و مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است و به عنوان استاد مدعو با بسیاری از دانشگاه های کشور همکاری داشته و دارد. و ساره زند وکیلی متولد شهرستان بروجرد کارشناس گرافیک و پژوهشگر در زمینه هنر وفرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی یادآور شد: مولفان خود از مدرسان رشته گرافیک هستند و در حوزه طراحی پوستر در سطح بین الملل و ملی و استانی حایز مقام های برتر در زمینه طراحی پوستر می باشند و چندین سال است که در حوزه های طراحی گرافیک به پژوهش پرداخته اند و این کتاب دومین مجموع مشترک این ۲ مولف در زمینه پژوهش هنری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب فوق توسط انتشارات کلهری به مدیریت دکتر احمد کلهری ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها بروجرد تئاتر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تئاتر لرستان بروجرد تئاتر لرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد طراحی پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی، سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین‌شهر، محمود فرهنگ، رئیس کانون تئاتر دینی، سید رسول هاشمیان؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر؛ نوید توکلی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، مریم سادات معلایی؛ مدیر هنری و شهرام نکویان؛ دبیر پایتختی کتاب شاهین شهر به منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شهر شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار شاهین شهر و همراهان او گفت: در دیدار اخیری که اسفندماه در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شهر شاهین شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهر‌های بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسوولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.

وی بخشی از انتقال جشنواره به شهر شاهین را نیز تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و چنین تصریح کرد: به نظرم حق هنرمندان و مخاطب شهرهایِ غیرِ تهران هم بهره مندی از اجرا‌های تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهر‌هایی غیر از تهران هم برگزار شود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنر‌های نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و بیان داشت: من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره کل هنر‌های نمایشی و سعید ابریشمی راد؛ شهرداری شهر شاهین شهر به نمایندگی از شهرداری شهر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر