Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود و دو تیم پتانسیل پیروزی را داشتند. با توجه به شرایط میزبانی و وضعیت خوب فنی می‌شد ما برنده این دیدار باشیم. برابر کره خیلی نمی ‌توان ریسک کرد، زیرا آنها از قدرت ‌های آسیا هستند و همیشه شرایط مطلوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه سه‌شنبه روز خوب فوتبال ما نبود و دو بار هم به تیر زدیم. در این گروه تیم ‌های ایران و کره شانس ‌های اصلی صعود هستند و به دلیل اطمینان نسبی از صعود، در چنین بازی حساسی خیلی به آب و آتش نمی ‌زنند. احتمالا بازی برگشت در کره هم، چنین سرنوشتی داشته باشد .

وی درباره عملکرد نفرات تیم ملی و ضعف ‌های آنها گفت: قطعاً تیمی بی‌نقص نیستیم و مشکلاتی وجود دارد. در یک سوم میانی حریف را خوب پرس نکردیم و آنها با یک پاس عمقی حرفه ‌ای و زیرکی و سرعت سون هیونگ ‌مین به گل رسیدند. برای حضور در جام جهانی که قله فوتبال جهان است نباید این مشکلات را داشته باشیم و باید سریعتر آن ‌ها را رفع کنیم. تیمی باظرفیت هستیم و به یک اتحاد و انسجام تاکتیکی خوب رسیده‌ایم و با توجه به ستاره ‌های تیم انتظارات و توقعاتی بالایی داریم .

هافبک اسبق تیم ملی در رابطه با تعویض ‌های دیرهنگام ایران و استفاده نشدن از هافبک خلاقی چون سامان قدوس عنوان کرد: به نظرم می‌شد تعویض ‌ها زودتر انجام شوند. ما بازیکنان بزرگ و باکیفیتی داریم و تراکم زیادی در هر پست وجود دارد، البته قدوس هم می ‌توانست کمک خوبی به روند بازی کند. به هر حال باید به نظر کادرفنی احترام گذاشت .

ستار همدانی در پایان در خصوص شانس ایران برای صعود به جام جهانی تصریح کرد: فکر نمی ‌کنم مشکل خاصی برای صعود داشته باشیم، اما نباید از حالا بگوییم صعود کرده‌ایم و کار راحتی داریم. باید تا لحظه آخر با تلاش و سخت کوشی ادامه دهیم و هیچ رقیبی را دست کم نگیریم . بیشتر بخوانید: نبرد کلاسیک ایران – کره برای سرگروهی؛ به دنبال یازدهمین پیروزی بدون یار دوازدهم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟

اوستون اورنوف هافبک ۲۳ ساله و ازبکستانی سرخ‌پوشان که به تازگی و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این تیم پیوسته است.

این بازیکن در شرایطی به تیم ملی کشورش دعوت شد که بازی رفت ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود.

این بازیکن در بازی برگشت با این تیم با شروع نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و بعد از ۲۵ دقیقه موفق شد گل سوم تیمش را در برابر هنگ‌کنگ به ثمر برساند تا در همین فرصت یک نیمه‌ای برای تیم ملی کشورش اثرگذار باشد و آمادگی خود را بار دیگر به رخ بکشد.

اورنوف که با درخشش خود در ترکیب پرسپولیس در بین هواداران این تیم محبوب شده با توجه به همراهی تیم ملی کشورش در دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان هنوز حاضر نشده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایرنا مشخص شد که این ستاره محبوب تا ۷۲ ساعت دیگر به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷