Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خطیب زاده  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکلی در زمینه واکسیناسیون فرهنگیان استان وجود ندارد اظهار داشت: جاماندگان عموما کسانی هستند که تمایلی به تزریق واکسن نداشتند یا افرادی که منع پزشکی داشتند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا نیمه آبان ماه تمامی فرهنگیان دُز اول و دُز دوم را دریافت می‌کنند تا در زمینه کلاس های حضوری دغدغه ای نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۷۵درصد دانش آموزان استان واکسن کرونا دریافت کردند

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین تاکنون ۷۵ درصد از جمعیت دانش آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: اولویت اصلی حضوری کردن آموزش و تامین سلامت معلمان، دانش آموزان و اولیای آن ها است براین اساس با همکاری خوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون این جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

وی گفت: تاکنون در مجموع ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

خطیب زاده  با بیان این که دریافت واکسن دغدغه ما و والدین را برطرف می کند افزود: با واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش های حضوری بدون مشکل برگزار خواهد شد.

وی از مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان خواست تا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن  کرونا را دریافت کنند.

۱۸۳هزار و ۸۱۹ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه هستند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس خراسان شمالی واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس خراسان شمالی بجنورد مدارس خراسان شمالی واکسن کرونا خراسان شمالی دانش آموزان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رایگان واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی این شهرستان گفت: این بیماری با علائم پیچش گردن، بی‌حالی و در برخی موارد علائم عصبی و تنفسی و خِرخِر گلو همراه است و در صورت شیوع نوعی بیماری مهلک با تلفات بالا و شیوع سریع است و این بیماری نه‌تن‌ها باعث از بین رفتن طیور منطقه می‌شودو تهدیدی جدی برای مرغداری‌ها که به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مهم مطرح هستند، است

الهه شیروی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری انتقال ویروس از طیور بومی به طیور صنعتی و افزایش سطح ایمنی طیور بومی دانست و افزود: این نوع واکسن که متفاوت با سایر واکسن‌ها از نظر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده آن به جهت ریختن در ظرف آبخوری آنها است، در اختیار مرغداران قرار گرفته و تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۶ قطعه پرنده خانگی از جمله اردک، کبوتر، غاز و سایر ماکیان واکسینه شدند.


این طرح تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بین محله‌های مختلف کوشک، قلعه امیریه، اصغرآباد و درچه نیز توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی