Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر امروز در مراسم معرفی و تکریم شهردار جدید بوشهر بیان کرد: ارزیابی مثبتی از عملکرد شورا و شهرداری بوشهر در ۴ سال گذشته نداریم و مشکلاتی وجود داشت که موجب عقب ماندگی شهر و بی اعتمادی مردم به مسئولان شد.

او افزود: اختلافات شورا و شهرداری و سوء استفاده‌های مالی بزرگ‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری است و مردم تحمل شنیدن این آسیب‌ها و مشکلات را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر تاکید کرد: ساخت بوستان ویژه بانوان با تمام امکانات مورد نیاز از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری باشد.

در این مراسم از خدمات حسین صالحیان شهردار پیشین و عبدالله کردگار سرپرست شهرداری بوشهر قدردانی و حسین حیدری به عنوان شهردار  بوشهر معرفی شد.

حسین حیدری ۲۱ شهریور با کسب رای ۶ عضو از ۹ عضو شورای اسلامی شهر بوشهربه سمت شهردار بندر بوشهر انتخاب شد و ۲۱  مهر احمد وحیدی وزیر کشور حکمش را امضا کرد.

بیشتر بخوانید

وزیر کشور حکم شهردار بندر بوشهر را امضا کرد

او پیش از این فرمانداری تنگستان، مدیرکلی تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،مدیرکلی اداری و مالی استانداری بوشهر را بر عهده داشته است.

پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر در ۲۴ مرداد تا کنون عبدالله کردگار به عنوان سرپرست شهرداری این شهر اداره امور را برعهده داشت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر بوشهر شهرداری بوشهر شهردار بوشهر استاندار بوشهر شورا و شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار امروز با صدور حکمی هادی بدری حامد را به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز منصوب کرد.

همچنین در حکم دیگری، اکبر دنیادوست مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز نیز با حفظ سمت از سوی شهردار تبریز به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شد.

شهردار تبریز همچنین از تلاش‌ها و خدمات پرویز عباس نژاد معاون سابق محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قدردانی کرد.

کد خبر 6076854

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • پیش‌بینی۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای اصفهان در سال جاری