Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، علی شمخانی در پیامی توییتری نوشت: بی‌توجهی به اصول و الزامات همسایگی و بیان اظهارات کذب و غیرسازنده، نشانه حسن‌نیت و تدبیر نیست.

اتهام‌زنی به کشوری که جامعه جهانی آن را به عنوان قهرمان مبارزه با مواد مخدر می‌شناسد، اثری جز بی‌اعتبارسازی کلام گوینده ندارد.

 مراقب دام‌های پرهزینه شیاطین باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2323

کد خبر 1564349

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی شمخانی جمهوری آذربایجان الهام علی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 25 در یکی از برنامه‌های تلویزیون به آذربایجان و امارات که روابط‌ نزدیکی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده‌اند، هشدار داده شد. علیرضا تقوی نیا کارشناس تلویزیون روی آنتن گفت: «اسرائیل موشک خورد اما همسایگان ایران باید پیام را دریافت کنند... شیخ دبی و شیخ ابوظبی مراقب باشند چون در کاخ های شیشه‌ای نشسته‌اند... الهام علی اف مراقب باشد و به اقدامات تجزیه طلبانه نسبت به ایران و حضور پایگاه‌های اسرائیلی در آذربایجان پایان دهد و صبر ما را آزمایش نکند...» این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟