Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روز گذشته خبری مبنی بر تجاوز فردی به یک دختر عکاس بوشهری در یکی از باغ‌ویلاها در فضای مجازی پیچید که به نقل از نزدیکان وی، ادعا شده بود دختر پس از رفتار و بی‌اعتنایی قاضی خودکشی کرده است. این خبر باعث شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، دادگستری استان بوشهر با انتشار مطلبی نوشت: «در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم‌ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود.

با مراجعه شاکی نزد قاضی، وی اعلام می‌کند که حدود ۲۰ روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعاً دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به‌ منظور تسریع در روند تحقیقات، فوراً آن را به مرجع قضایی ارائه دهد.

شاکی علی‌رغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود ولی دیگر به‌منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضایی مراجعه نمی‌کند.

گفتنی است، کالبدشکافی جسد به‌ منظور بررسی علت فوت صورت‌گرفته و نتیجه آزمایشات به مرجع قضایی اعلام می‌شود.»

کد خبر 632277 برچسب‌ها استان بوشهر خودکشی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر خودکشی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد