Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:34:17 GMT

آب و هوای این استانها این هفته بارانی است!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۴۳۵

آب و هوای این استانها این هفته بارانی است!

کارشناس هواشناسی گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان این‌که بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی در ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز دوشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و جو پایدار است.

ضیائیان با بیان اینکه از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در مناطق شمالی، شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد، گفت: این شرایط در روز چهارشنبه با شدت بیشتر در سواحل دریای خزر ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: طی امشب و روز شنبه نوار شرقی کشور، شرق استان‌های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان و همچنین در جنوب غرب کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد گاهی همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۲۷ درجه و کمترین آن ۱۵ درجه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزش باد آذربایجان شرقی هواشناسی سواحل دریای خزر هرمزگان استان تهران هواشناسی کارشناس هواشناسی بارش پراکنده دریای خزر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • شب بارانی ایلام همراه با رعد و برق