Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است مهاجم جوان تیمش باید فوتبال را در اولویت زندگی اش بگذارد.

اوله گونار سولسشر معتقد است بهترین سال های فوتبال مارکوس رشفورد پیش روی این مهاجم است و او باید فوتبال را تبدیل به مهم ترین موضوع زندگی اش کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مارکوس رشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد بعد از مدت ها دوری از میادین فوتبال به خاطر مصدومیت، حال در ترکیب تیمش برای تقابل با لسترسیتی قرار گرفته است و در آستانه انجام اولین بازی فصلش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم در سال های اخیر فعالیت های زیادی در خارج از میادین فوتبال و کارهای خیریه داشته است ولی اوله گونار سولسشر می گوید این مهاجم بهتر است فوتبال را در اولویت زندگی خود قرار دهد. مربی نروژی در این باره گفت:

می دانم بهترین بازی های مارکوس را در سال های آینده خواهیم دید. او در سن کم کارهای فوق العاده ای انجام داده است اما او در حال وارد شدن به بهترین دوره سنی برای یک فوتبالیست است و دارد یاد می گیرد و با تجربه تر می شود. کاری که او در بیرون از مستطیل سبز انجام داده نیز فوق العاده بوده زیرا کارهایی عالی کرده است ولی حالا شاید بهتر باشد فوتبال را در اولویت بگذارد و روی این ورزش تمرکز کند زیرا در منچستریونایتد چالش های زیادی پیش روی او است و در عین حال باید برای تیم ملی انگلیس هم بازی کند. فکر می کنم مارکوس یکی از افرادی است که می تواند از پس این چالش ها بربیاید. او می تواند توانایی هایش را نشان دهد و می داند که انتظارات زیادی از او داریم اما به اوزمان کافی برای بازگشت خواهیم داد تا تبدیل به چیزی شود که قبلا بود و می تواند باشد.

رشفورد در سال های اخیر در خط مقدم حرکات سیاسی و پایان دادن به فقر و کارهای خیریه بوده است و به تازگی اعلام کرده است که هیچوقت کارش را به فوتبال محدود نمی کند و به نبردش برای دفاع از چیزهایی که به آن باور دارد، ادامه خواهد داد. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال را در اولویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد