Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید سوشا مکانی با فرد یا شخصی در باشگاه پرسپولیس مشکل دارد، اما دلیل نمی‌شود که برای رقیب آرزوی موفقیت کند.

محمد برزگر در گفت‌وگو با میزان، درباره تقابل الهلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی سختی است و باید مراقبت کارشکنی احتمالی عربستانی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اسیر حواشی و جو تماشاگران نشویم با دست پُر به ایران بازمی‌گردیم. عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا صاحب کرسی است و این موضوع روی تقابل تیم‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: پرسپولیس با حواشی زیادی عازم عربستان شد. با این وجود، مطمئنم بازیکنان هم قسم شدند تا در این دیدار برنده شوند. خوشبختانه شاکله و استخوان‌بندی اصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات حفظ شد. این بازی هم، حیثتی است و بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا غیبت ملی‌پوشان در اردوی پرسپولیس، روی کیفیت این تیم تاثیر می‌گذارد؟، عنوان کرد: بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس با غیرت و تعصبی که دارند در زمین حاضر می‌شوند و چند برابر تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد. قطعاً هر دو تیم شناخت مناسبی از یکدیگر دارند و این موضوع کار را برای تاثیر بازیکنان ملی‌پوش  مهم می‌کند.

برزگر پیرامون عملکرد موسی مارگا و گومیس در تیم الهلال عربستان تصریح کرد: کادرفنی پرسپولیس، تیم آنالیز بسیار قوی دارد و مطمئنم که الهلال را به صورت خط به خط آنالیز کرده‌اند. از بابت فنی مشکلی وجود ندارد فقط باید مواظب کارشکنی‌های احتمالی باشیم.

وی درباره اظهار نظر سوشا مکانی و آرزوی موفقیت برای الهلال گفت: این اظهار نظر غیرحرفه‌ای بود. شاید سوشا مکانی با فرد یا شخصی در باشگاه مشکل دارد، اما این دلیل نمی‌شود که برای رقیب آرزوی موفقیت کند. تیم رقیب برای کشوری خارجی است که این اظهار نظر مکانی، عقلانی و حرفه‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: زمان نشست خبری سرمربی پرسپولیس در ریاض مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس محمد برزگر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمد برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سبک بازی استقلال را نمی‌پسندد گفت سرخ‌پوشان با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر خواهند شد. - اخبار ورزشی -

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی فردا با صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و پرسپولیس از لحاظ امتیازگیری و سبک بازی، عملکرد خوبی داشته است. خریدهای تیم هم کمک کردند تا پرسپولیس تنوع تاکتیکی داشته باشد و امیدوارم بازی با صنعت نفت هم با برد پرسپولیس همراه شود. بازی در آبادان اصلاً اسان نیست و پرسپولیس نباید تیم حریف را دست کم بگیرد.

وی با اشاره به صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته اعلام کرد از اوسمار برای فصل بعد برنامه گرفته است، تأکید کرد: یک مربی برای نشان دادن توانایی‌هایش حداقل شش ماه زمان می‌خواهد. جدا از بحث قهرمانی، باید دید یک مربی چگونه می‌تواند به پیشرفت یک باشگاه کمک کند. در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده، باید تا پایان فصل صبر کرد و در زمان مشخصی در این مورد تصمیم گرفت. از حالا صحبت در مورد انتخاب سرمربی فصل بعد زود است.

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

حلالی درباره اینکه جواد نکونام گفته بود داوران فصل گذشته دربی پرسپولیسی بودند، خاطرنشان کرد: پرسپولیسی بودن افتخار است ولی داوران ما اینقدر شرف دارند که علایق رنگی‌شان، در داوری‌هایشان  تأثیری نداشته باشد.

هافبک پیشین پرسپولیس افزود: دوست ندارم در مورد تیم رقیب صحبت کنم. وقتی استقلال قهرمان شد من قهرمانی این تیم را تبریک گفتم و بهتر است همه ما در فوتبال به یکدیگر احترام بگذاریم.

حلالی گفت: برخی از مربیان استقلال در چند سال گذشته، وقتی احساس کردند در رقابت دچار مشکل شده‌اند، بحث‌هایی را مطرح کردند که اصلاً قشنگ نبود، الان هم که استقلال صدرنشین است و امتیاز بالاتری هم نسبت به پرسپولیس دارد.

وی در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: به عنوان یک مربی دوست دارم از فوتبال تیمم لذت ببرم و فوتبال تهاجمی را دوست دارم. برای استقلال احترام قائل هستم و آنها دوست دارند با فوتبال تدافعی امتیاز بگیرند ولی من سبک فوتبال استقلال را نمی‌پسندم. پرسپولیس فوتبالی تهاجمی به نمایش می‌گذارد و با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر خواهد شد. پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است