Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رأفت در خصوص استراتژی های تیم پرسپولیس و چگونگی آمادگی این تیم در مقابل الهلال توضیحاتی داد.

به گزارش برنا؛ پایان رأفت گفت:  امشب بازی فوق العاده با الهلال در زمین این تیم داریم و امیدواریم شاهد نتیجه درخشانی از تیم پرسپولیس باشیم.

 او بیان کرد: پرسپولیس با تأخیر به عربستان اعزام شده و امیدوارم این تأخیر از لحاظ روحی و روانی مشکل‌ساز نباشد و این بسیار مهم است که بازیکن از لحاظ روحی با طیب خاطر در زمین حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه الهلال همانند پرسپولیس یک تیم قَدَر است و تقابل این دو همیشه جذاب و دیدنی است، ادامه داد:  امیدواریم امروز کاروان پرسپولیس توانمندیِ جریانِ لیگ را به نمایش بگذارد. 

او با اشاره به اینکه ترکیب کلی بازی تغییر چندانی نمی‌کند، یادآور شد:  امرور حامد لک سنگربان پرسپولیس است و  نعمتی ، امیری،  و سرلک از دیگر بازیکنان حاضر در مقابل با الهلال هستند.

رأفت با تاکید بر اینکه استراتژی مناسب برای این مسابقه حفظ سنگر طی ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی است، ادامه داد: اگر بازیکنان در تایم ابتدایی دروازه را بسته نگه دارند با شرایط زمین و هوادار وفق پیدا میکند و اجازه بازگشایی در جریان بازی سلب می‌شود و به مرور ضعف‌های تیم مقابل هم توسط کادر فنی آنالیز می‌شود.

رافت  با بیان اینکه نتیجه این بازی روی آغاز لیگ برتر پرسپولیس اثر می‌گذارد، اضافه کرد: پر واضح است که باخت بسیار ناراحت کننده است و بُرد روحیه را شاداب می کند؛ من امیدوارم امروز شاهد بازی درخشانی از  پرسپولیس باشیم .

او در خصوص تحلیل لئوناردو ژاردیم که گفت پرسپولیس بهترین تیم ایران است و همچنین نقلی که afc و فیفا که از رقابت پرسپولیس و الهلال به عنوان  حساس‌ترین مسابقه یک چهارم نهایی آسیا یاد کردند، گفت:  البته بازی امروز بسیار حساس و نفس گیر است اما  پرسپولیس، پرسپولیس تیم ایران و نماینده ۸۰ میلیون ایرانی است و امیدواریم بچه‌های ما که در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام دادند امروز هم در زمین بدرخشد و قلب ملت ایران را شاد کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین پرسپولیس عربستان روحی و روانی لیگ برتر فیفا رقابت آسیا ایران ملت ایران پرسپولیس عربستان پیروزی الهلال پیشکسوت پایان رافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی