Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:59:42 GMT

نکاتی برای استفاده از بخاری در روزهای سرد سال

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۵۱۷

نکاتی برای استفاده از بخاری در روزهای سرد سال

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه بر رعایت نکات ایمنی در فصل سرما تاکید کرد.

فرهاد فرهودی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی، شهروندان لازم است قبل از نصب بخاری به نکاتی همچون تمیز بودن مسیر دودکش، فاصله ۵۰ سانتیمتری بخاری از دیوار و پایه حداقل پنج سانتیمتری برای زیر بخاری توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنگام نصب بخاری باید به استفاده از شلنگ استاندارد گاز( بین ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر)، استفاده از دو بست استاندارد برای بستن شلنگ و چفت کردن کامل تکه های لوله بخاری دقت شود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در زمان راه اندازی بخاری باید بعد از وصل کردن گاز، اتصالات را با استفاده از کف صابون بررسی نموده و با استفاده از راهنمای دفترچه، بخاری را روشن و بعد از پنج دقیقه از داغ شدن لوله بخاری و سوختن شعله بخاری به رنگ آبی اطمینان حاصل کرد.

فرهودی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان اضافه کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه و نیاز به آتش نشانان می توانند با شماره تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه آتش نشاني استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب، ۵ اردیبهشت با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی، همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره ای از محدوده‌ رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه