Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:31:47 GMT

خدمات ارائه شده در طرح نذر آب ۴ توسط هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۵۶۹

خدمات ارائه شده در طرح نذر آب ۴ توسط هلال احمر

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین آمارها و گزارشات طرح نذر آب ۴ در چهار استان محروم کشور گفت: این طرح از اوایل شهریور ماه آغاز و گزارشات ارائه شده نیز مربوط به تا پایان ۱۹ مهر ماه است. این طرح که در چهار استان هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اجرا شد با هدف آبرسانی به مناطق درگیر خشکسالی و ارائه خدماتی از جمله خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و توزیع بسته‌های متعدد میان هموطنان کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری با اشاره بر ارائه خدمات درمانی در این طرح عنوان کرد: در نذر آب ۴ مجموعاً ۳۸ پزشک متخصص، ۲۰ دندانپزشک، ۵۵ پیراپزشک حضور داشتند و ۲۰۹ خدمات جراحی نیز به هموطنان ارائه شد. به علاوه ۱۷ هزار و ۶۶۲ ریال تجهیزات مصرفی پزشکی در این طرح استفاده شد.

وی با اشاره بر اقلام توزیعی عنوان کرد: مجموعاً بیش از ۷ هزار اقلام دارویی، ۸۱۷۰ بسته مواد غذایی، ۱۵ هزار و ۵۰۳ بسته مواد بهداشتی، ۴۸۰۰ جفت کشف میان هموطنان توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: به علاوه ۷۷۵۱ بسته لوازم التحریر و سه هزار و ۷۵۰ البسه میان مردم این مناطق توزیع شده این در حالی است که تعداد بسته لوازم التحریر نسبت به طرح نذر آب سال گذشته ۲ هزار بسته افزایش یافته است. همچنین ۳۱۵۳ بسته اسباب بازی نیز میان کودکان این مناطق توزیع شده است.

نصیری با اشاره به توزیع اقلام درمانی و دستگاه‌های اکسیژن ساز میان بیماران مبتلا به کرونا گفت: مجموعاً ۱۸۲ کپسول اکسیژن به ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۵۵ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ریالی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میان بیماران توزیع شد.

وی با اشاره به خدمات آبرسانی در این مناطق ابراز داشت: متأسفانه این استان‌ها درگیر معضل خشکسالی بوده و طرح نذر آب طی سال‌های گذشته با هدف رفع این معضل اجرا شده است به همین منظور امسال ۱۳ دستگاه موتور پمپ به ارزش بیش از ۹ میلیارد، بیش از ۶۴ متر لوله آب، ۲۰۱ عدد دستگاه تصفیه آب، ۸۳۹ تانکر آب نیز میان هموطنان توزیع شده است. به علاوه سایر خدمات آبرسانی نیز مجموعاً شامل ۹۳ طرح و پروژه بوده است.

نصیری با اشاره بر ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی عنوان کرد: مجموعاً ۳۵۰۰ اقلام کمک آموزشی میان افراد این مناطق توزیع شد که ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات آموزشی داوطلبان و تیم‌های اجرایی هلال احمر بهره مند شدند. همچنین ۳ هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات فرهنگی طرح نذر آب بهره بردند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۲۰۳ هزار نفر از خدمات مربوط به بهداشت و محیط این طرح بهره بردند که ارزش ریالی پروژه‌های بهداشتی اجرا شده ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. همچنین ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات عمرانی طرح نذر آب به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد تومان بهره برده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعاً ۴۶ خودروی امدادی و ۸۴ خودروی پشتیبان نیز در این طرح مشارکت داشتند و به طور کلی ۲۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی تمامی خدمات ارائه شده در طرح نذر آب ۴ بوده است.

کد خبر 5328627 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان داوطلبان هلال احمر سیستان و بلوچستان محمد نصیری نذر آب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هفته ناجا گردشگری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا پلیس راهور بنیاد شهید و امور ایثارگران قوه قضاییه جشنواره فیلم رشد کمیته امداد امام خمینی نفر از خدمات ارزش ریالی طرح نذر آب هلال احمر توزیع شد ارائه شد نذر آب ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان