Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:08:19 GMT

صندلی خالی در دانشگاه کوثر وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۶۱۲

صندلی خالی در دانشگاه کوثر وجود ندارد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه تک‌جنسیتی دخترانه کوثر گفت: این دانشگاه خوشبختانه با مشکل خالی بودن صندلی دانشجویان روبرو نیست.

دکتر علیرضا حسینی، ۲۴ مهرماه، در نشست خبری که به مناسبت جشن سالروز ۱۰ سالگی این دانشگاه  که در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه مهر ماه ۱۳۹۰ تاسیس شد که از آن سال تاکنون یک هزار و ۳۵ دانشجو را در رشته‌های مختلف فارغ التحصیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه کوثر هم اکنون با ۲۲ رشته، دانشجویانی از سراسر کشور را در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد ادامه داد: کیفیت ارائه آموزش‌ها در این دانشگاه بسیار مطلوب است و مصداق این موضوع، آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان دانشگاه کوثر در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های برتر کشور است.

حسینی گفت: ۷۰۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری و سوابق تحصیلی توسط سازمان سنجش برای ثبت نام به دانشگاه کوثر اعلام شده است.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان ثبت نام شده در این مجموعه اظهار کرد: تاکنون از این تعداد ۵۵۰ نفر ثبت نام شده‌اند که این کار همچنان انجام می‌شود تا فردی جا نماند.

وی با اشاره به جشن ۱۰ سالگی این دانشگاه، گفت: دانشگاه تک جنسیتی کوثر به عنوان تنها نمونه این دانشگاه در شمال شرق کشور، جشنی را روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌کند تا دستاوردهای آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی خود را به اطلاع عموم برساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه تک جنسیتی بجنورد صندلی خالی دانشگاه ها دانشگاه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند