Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مدیران باشگاه استقلال همزمان با قبول مسئولیت در این مجموعه بحث اصلاح مفاد قرارداد به ویژه رقم پرداختی از سوی مجموعه کارگزار را مطرح کردند، چون اعتقاد داشتند برند استقلال دارای ارزش و اعتبار به مراتب بیشتری از مبلغ ۸۰ میلیارد تومان است و چنانچه مجموعه کارگزاری قصد ادامه همکاری با این باشگاه و استفاده از مزایایی اقتصادی این برند را دارد باید با پیشنهادی قانع کننده هیئت مدیره جدید را متقاعد کنند تا رضایت به ادامه همکاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولتیماتوم جدی از سوی مدیریت استقلال سبب شد مدیران کارگزار طرف قرارداد آبی‌پوشان مصطفی آجورلو را برای مذاکره ملاقات کنند، اما با وجود ملاقات‌های متعدد، گویا کارگزار فعلی آبی‌ها نتوانسته است رضایت آجورلو را جلب کند، به همین دلیل مدیرعامل استقلال همچنان روی حرف خود پافشاری می‌کند و تاکید دارد فقط در صورتی این همکاری ادامه پیدا می‌کند که رقم قرارداد واقعی شود.

شنیده می‌شود کارگزار فصل گذشته پذیرفته حدود نصف پیشنهاد مدیرعامل جدید را برای فصل بیست و یکم به این مجموعه پرداخت کند، اما این پیشنهاد با موافقت آجورلو رو به رو نشده است به همین دلیل ممکن است ظرف روز‌های آینده به صورت رسمی طرفین پایان همکاری اقتصادی خود را اعلام کنند.

همزمان با این فعل و انفعالات برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند مدیران استقلال گزینه جایگزین ندارند، اما نزدیکان باشگاه استقلال با رد این خبر عنوان کردند همزمان با انجام مذاکرات با مدیران کارگزار فصل قبل، با گزینه‌های جایگزین هم مذاکره شده و نگرانی بابت این مساله وجود ندارد.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال قصد دارند بدون جار و جنجال و حاشیه ابتدا قرارداد با گارگزار فصل گذشته را به اتمام برسانند و سپس از گزینه جایگزین رونمایی کنند، چون ممکن است هرگونه رفتار غیر منتظره‌ای تبعات حقوقی داشته باشد؛ لذا از این رو فعلاً هیچ اطلاعاتی در این خصوص منتشر نمی‌شود تا استقلال گرفتار چالشی جدید نشود. بیشتر بخوانید: مذاکرات مدیران استقلال برای عقد قرارداد با کارگزار ۳۰۰ میلیاردی؛ کابوس مالی آبی‌پوشان تمام می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مصطفی آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود

محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه فردا ۳۰ فروردین‌ماه روز بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی جهانی نام‌گذاری شده است، افزود: هدف از نام‌گذاری و گرامیداشت این روز، تشویق افراد و جوامع محلی به آگاهی افزایی درباره اهمیت میراث فرهنگی در زندگی، هویت و اجتماع آنها است.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برنامه‌های بزرگداشت این روز جهانی در سطح استان برگزار می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: فردا ۳۰ فروردین‌ماه بازدید از تمامی اماکن و بنا‌های تاریخی و محوطه‌های جهانی استان فارس برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

او با اشاره به اینکه برنامه بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی فارس فردا در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار خواهد شد، گفت: در این برنامه نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیسشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و... همچنین مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه هانی تخت جمشید برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: محور اصلی نشست‌های تخصصی این برنامه شامل آمادگی، واکنش و بازیابی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی در برابر بلایا و حوادث به‌ویژه بحران فرونشست در محوطه‌های باستانی استان است.

ثابت اقلیدی در رابطه با سند مالکیت تخت جمشید گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان و با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک این استان، سند مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به نام میراث فرهنگی صادر شده است.

او همچنین گفت: فردا هم‌زمان با روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی نیز پنل تخصصی تزئینات آجری در بنا‌های تاریخی شیراز» نیز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار می‌شود.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه پنل تخصصی با همکاری انجمن صنفی مرمتگران آثار تاریخی استان فارس برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه اساتید حوزه مرمت در قالب سخنرانی به مباحث تخصصی حوزه میراث فرهنگی شامل اصطلاحات و شناخت انواع تزیینات اجری، نحوه اجرای تزیینات آجری، دانش بومی در علم مدرن، کوره‌های آجرپزی در شیراز و اساتید سنتی اجرتراش ابزار‌ها و نحوه انتقال هنر آجرکاری می‌پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس همچنین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نیز گردهمایی ۳۰۰ نفر همیاران دانش‌آموزی میراث فرهنگی استان با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان در مجموعه فرهنگی و تاریخی ارگ کریم‌خانی برگزار می‌شود.

او همچنین به اجرای تور‌های تخصصی بازدید از اماکن و بنا‌های تاریخی سراسر استان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شنبه هفته آینده نیز با همکاری انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس هم نقشه قدیمی بافت تاریخی شیراز رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع رونمایی شد
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!