Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه هزارتوی سلامت میزبان مرحوم "دکتر طریقت منفرد" بودیم که این مصاحبه عملاً تبدیل به آخرین مصاحبه او شد! مرحوم طریقت منفرد در این برنامه، بسیاری از حرف‌های مگوی نظام سلامت کشورمان را افشا کرد! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نظام سلامت کشورمان دچار چالش‌های بزرگی در حوزه پیشگیری و درمان، اختصاص بیش از 90 درصد منابع بودجه‌ای سلامت به بخش درمان به‌جای هزینه‌کرد برای پیشگیری، سرانه بسیار بالای مصرف دارو، تعارض منافع، کمبود پزشک عمومی و متخصص، زیرمیزی، تقابل با طب ایرانی ـ اسلامی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

برای بررسی ابعاد مختلف این چالش‌ها، خبرگزاری تسنیم با همراهی انجمن ملی تغذیه سالم با ساخت مجموعه ویدئویی "هزارتوی سلامت" به بررسی این چالش‌ها پرداخته است.

در نخستین قسمت از برنامه هزارتوی سلامت میزبان مرحوم "دکتر طریقت منفرد" بودیم که این مصاحبه عملاً تبدیل به آخرین مصاحبه او شد! مرحوم طریقت منفرد در این برنامه، بسیاری از حرف‌های مگوی نظام سلامت کشورمان را افشا کرد:

تیزر/ بررسی ابعاد پنهان نظام سلامت کشور در "هزارتوی سلامت"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طب سنتی وزارت بهداشت طب سنتی وزارت بهداشت طریقت منفرد نظام سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است